Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Vad toppen KarinIngrid!!
Jag har inte lyft ett finger under hela mitt liv och nu har jag börjat springa! Helt ofattbart... Jag började med att gå 5 minuter, springa 2, gå fem, springa 2. Går fortfarande lite men mycket kortare stunder. Nu funderar jag på att köra ett träningsprogram i runkeeper. De verkar fokusera mycket på intervaller. Eftersom jag inte kan något själv så undrar jag om någon vet ifall runkeepers träningsprogram är bra?
nernu, jag har inte provat detta program, men det är säkert bra. Prova i alla fall. Annars finns det ju information lite var stans på nätet om lika intervaller.
Jag var som du, hade inte rört på mig sen gympan -93. Det var tufft att komma igång, men det blir lite lättare. Lite.
Jag provar :) Bäst att jag ger mig ut fort innan det börjar regna igen!
Jag har inte lyft ett finger under hela mitt liv och nu har jag börjat springa! Helt ofattbart... Jag började med att gå 5 minuter, springa 2, gå fem, springa 2. Går fortfarande lite men mycket kortare stunder. Nu funderar jag på att köra ett träningsprogram i runkeeper. De verkar fokusera mycket på intervaller. Eftersom jag inte kan något själv så undrar jag om någon vet ifall runkeepers träningsprogram är bra?
Jag har c25k o tycker den verkar bra! Blev ju sjuk en vecka in i träningen så nu har jag haft en veckas uppehåll. Jag hoppas på att kunna springa igen nästa vecka.
Nu har jag anmält mig till ett 5k-lopp. Helt idiotiskt. Har tre veckor på mig. Fick tipset att köpa jessica almenäs bok så det ska jag göra imorgon.
Jag ska nog testa 10k-appen när jag är igång igen. Noll flås kvar känns det som.
Det skulle inte vara en massa ???? I mitt inlägg ovan, vet inte var de kom ifrån!
Jag ska nog testa 10k-appen när jag är igång igen. Noll flås kvar känns det som.