• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • Zezzan
    Jespis skrev 2016-06-01 21:40:46 följande:

Jag har sladd mellan klocka och dator.

Ja det har jag med. Men så trycker jag på skicka pass till enhet och då får jag sidan kan inte visas. 

"Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas, eftersom ett av följande protokoll (connectagent) inte är associerat med något program eller inte tillåts i den här kontexten. Du kan behöva installera andra program för att öppna den här sidan."

Jag har testat med explorer, safari och firefox. Samma sak med alla. Förslag på vad jag behöver göra?
  • Zezzan
    hundtok skrev 2016-06-01 21:21:19 följande:

Har ni några tips på en prisvärd träningsklocka med gps?

Jag Gillar Garmin. Är på min 2ndra nu. Har haft Suunto i några månader men vi blev inte alls kompisar så den sålde jag och köpte mig en ny Garmin istället
  • straight arrow

Zezzan, det är inte så att det saknas en plugin till webbläsaren som heter Garmin communicator?

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Zezzan
    straight arrow skrev 2016-06-02 12:05:08 följande:

Zezzan, det är inte så att det saknas en plugin till webbläsaren som heter Garmin communicator?

Så kan det mycket väl vara. Hur ordnar jag detta och hur ser jag om den saknas? *kan ingenting om datorer* Jag har Mac Air om det har något att säga
  • straight arrow
    Zezzan skrev 2016-06-02 12:09:35 följande:

Så kan det mycket väl vara. Hur ordnar jag detta och hur ser jag om den saknas? *kan ingenting om datorer* Jag har Mac Air om det har något att säga

Tror att det är denna du behöver om den inte finns redan på din dator?

www8.garmin.com/support/download_details.jsp
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Zezzan skrev 2016-06-02 14:02:43 följande:

Tack. Installerade den men ingen skillnad. Får fortf samma svar. Snart åker både Mac och Garmin ut genom fönstret. Nej då jag har superbra tålamod NOT!!! :-S

Du har inte på någon adblocker i webbläsaren som hindrar saker att laddas?
  • Zezzan
    straight arrow skrev 2016-06-02 15:24:19 följande:
    Du har inte på någon adblocker i webbläsaren som hindrar saker att laddas?
    Vet inte. Hur ser jag sånt? Japp har som sagt noll koll på sånt här. Använder som oftast Safari
Svar på tråden Löpartråden 13