• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • hundtok
    Zezzan skrev 2016-06-16 18:41:58 följande:

Jag köpte något speciellt tvättmedel på xxl. Fungerar super bra. Kom ihåg att inte använda sköljmedel

Tack för tips! Använder aldrig sköljmedel :)
  • Duckan

Idag blev det 7,8 km i regnet. Dålig sikt genom glasögonen och håll så ingen angenäm tur. Snart klämmer jag milen igen.

• Themis

Trillar in på ett bananskal.

Alltså, flera år tog det mig, men nu kan jag jogga/lunka 20 km utomhus utan att få monstruös foglossning eller att andra bitar bråkar mer än 3 dar efteråt. Gjorde två sådana långrundor i maj, helt galet om man ser till var jag började.

Envisare än en gris vinner, eller nåt...

Jag vill tacka:

Löpartråden
    www.marathon.se
    mitt flipbelt
    min käre man som hämtar upp mig ute i buskarna ibland när jag vill se nåt nytt
    löparsockarna- helt livsnödvändiga!
    min trogna Samsung & Spotify

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • hundtok

Joggade 4,5 km idag (fick gå lite pga håll) men får så ont i vänster höft efteråt. Smärtan sitter i musklerna på utsidan och jag har försökt att stretcha enligt alla era tips men det hjälper inte alls längre. Smärtan sitter i flera dagar och jag vill ju helst kunna jogga 3 ggr/v iaf. Blir så frustrerad!

• Wiem

Tog en tur på drygt 6 km i förmiddags. Tungt och seeegt idag. Sen fick jag av nån anledning ont i nacken som nu har gått över i en hemsk huvudvärk. Funderar på om jag gör nåt knasigt "fel" i mitt löpsteg eller om jag spänner axlarna kanske. Nån som har nån idé?
    Trevlig helg på er!

• Blicka

3 km idag - löpning varvat med gång. Igång igen efter en månads uppehåll pga sjukdom. Nu hoppas jag på att komma igång igen.

• Duckan

8,2 km idag. Det tar sig. Första 3 var som att trampa vatten, men sen vaknade kroppen lite grann.

Svar på tråden Löpartråden 13