Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Jag köpte något speciellt tvättmedel på xxl. Fungerar super bra. Kom ihåg att inte använda sköljmedel
Jag köpte något speciellt tvättmedel på xxl. Fungerar super bra. Kom ihåg att inte använda sköljmedel
Idag blev det 7,8 km i regnet. Dålig sikt genom glasögonen och håll så ingen angenäm tur. Snart klämmer jag milen igen.
Trillar in på ett bananskal.
Alltså, flera år tog det mig, men nu kan jag jogga/lunka 20 km utomhus utan att få monstruös foglossning eller att andra bitar bråkar mer än 3 dar efteråt. Gjorde två sådana långrundor i maj, helt galet om man ser till var jag började.
Envisare än en gris vinner, eller nåt...
Jag vill tacka:
Löpartråden
www.marathon.se
mitt flipbelt
min käre man som hämtar upp mig ute i buskarna ibland när jag vill se nåt nytt
löparsockarna- helt livsnödvändiga!
min trogna Samsung & Spotify
![]()
Vad härligt Themis!
Joggade 4,5 km idag (fick gå lite pga håll) men får så ont i vänster höft efteråt. Smärtan sitter i musklerna på utsidan och jag har försökt att stretcha enligt alla era tips men det hjälper inte alls längre. Smärtan sitter i flera dagar och jag vill ju helst kunna jogga 3 ggr/v iaf. Blir så frustrerad!
Jespis brukar ha tankar och tips hundtok.
Tog en tur på drygt 6 km i förmiddags. Tungt och seeegt idag. Sen fick jag av nån anledning ont i nacken som nu har gått över i en hemsk huvudvärk. Funderar på om jag gör nåt knasigt "fel" i mitt löpsteg eller om jag spänner axlarna kanske. Nån som har nån idé?
Trevlig helg på er!
3 km idag - löpning varvat med gång. Igång igen efter en månads uppehåll pga sjukdom. Nu hoppas jag på att komma igång igen.
8,2 km idag. Det tar sig. Första 3 var som att trampa vatten, men sen vaknade kroppen lite grann.