• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • straight arrow
    Zezzan skrev 2016-06-02 15:31:33 följande:

Vet inte. Hur ser jag sånt? Japp har som sagt noll koll på sånt här. Använder som oftast Safari

Du kan testa att installera Garmin Express istället och se hur det funkar?

connect.Garmin.com/sv-Se/start/outdoor/
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Jespis

Härligt!
    Här hänger åskan i luften och jag undrar om jag verkligen ska starta i Vårruset. Blä!

• straight arrow
    Zezzan skrev 2016-06-02 16:00:55 följande:

Det verkar vara lösningen. Oj nu händer det grejjer här. STORT TACK. 

Glad det löste sig!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Zezzan

Anses det som väldigt ivrigt när man redan kl 17 lagt fram kläderna till morgondagens morgonpass?

Har suttit vid datorn länge idag och letat springlopp som skulle kunna passa mig. Jag tänker att 5km efter sommaren borde kunna fungera. Hittade Color me rad i Oslo 20 augusti. Inget seriöst lopp utan mer ett roligtlopp. Kanske det kan vara med som pepp på vägen tillbaka. 

• Blicka
    Jespis skrev 2016-06-02 16:06:56 följande:

Härligt!
    Här hänger åskan i luften och jag undrar om jag verkligen ska starta i Vårruset. Blä!

Jo men det är väl klart! Det grejar du även om du blir blöt.
  • Blicka

Blev en lunginflammation av min förkylning så att komma igång med löpningen igen känns veckor bort just nu... Så trist!

• Zezzan
    Blicka skrev 2016-06-02 17:30:48 följande:

Blev en lunginflammation av min förkylning så att komma igång med löpningen igen känns veckor bort just nu... Så trist!

Åh nej. God bedring som man säger här i landet
  • Blicka
    Zezzan skrev 2016-06-02 20:38:23 följande:
    Åh nej. God bedring som man säger här i landet
    Tack! Jag hoppas det vänder till helgen men lär ta ett tag innan astman är så bra att jag kan börja träna. Så synd när jag kommit igång o tyckt att det varit kul. Tappar "fart" av alla sjukdomar :(
  • hundtok
    Blicka skrev 2016-06-02 17:30:48 följande:

Krya på dig!
Svar på tråden Löpartråden 13