Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Vet inte. Hur ser jag sånt? Japp har som sagt noll koll på sånt här. Använder som oftast Safari
Härligt!
Här hänger åskan i luften och jag undrar om jag verkligen ska starta i Vårruset. Blä!
Det verkar vara lösningen. Oj nu händer det grejjer här. STORT TACK.
Anses det som väldigt ivrigt när man redan kl 17 lagt fram kläderna till morgondagens morgonpass?
Har suttit vid datorn länge idag och letat springlopp som skulle kunna passa mig. Jag tänker att 5km efter sommaren borde kunna fungera. Hittade Color me rad i Oslo 20 augusti. Inget seriöst lopp utan mer ett roligtlopp. Kanske det kan vara med som pepp på vägen tillbaka.
Härligt!
Här hänger åskan i luften och jag undrar om jag verkligen ska starta i Vårruset. Blä!
Blev en lunginflammation av min förkylning så att komma igång med löpningen igen känns veckor bort just nu... Så trist!
Blev en lunginflammation av min förkylning så att komma igång med löpningen igen känns veckor bort just nu... Så trist!