• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kvack

sthlm: vad roligt att du har träffat någon som det pirrar så härligt i magen efter. Blir ju riktigt avundsjuk på det där pirret. Ha det så trevligt nu:)

• 3 barns mamma84
    Vilda Tiger skrev 2010-05-30 21:27:41 följande:
     Hej hopp. det blir ingen unge på bf, inser jag nu. Men några kort kan jag bjuda på: www.troll.bloggagratis.se
    Du ser jätte fin ut
    Och jätte fina kort på mor och dotter
    Den 2 juni kommer bebisen till dig jag vet bara det
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

Sthlm: vad kul, skönt att höra

VT: kämpa på

• jeng

Sthlm,

Jag förstår! Jag tror ofta det är så, att man har ju haft det dåligt länge när det väl tar slut. Så mycket är redan bearbetat och känns avklarat på nåt vis. Jättekul att du har hittat någon och jag hoppas det fortsätter vara lika trevligt
  • Lina S

VT - vilka underbara bilder på din praktfulla fina mage och söta lyckan!!!

Har inte hunnit kolla  huset än Linn!

Själv fick jag ett läppstift idag i morsdagspresent jag är skitnöjd med att Steve har gjort sig besväret att kolla upp vilket jag har och fixa ett likadant!

Carina - jag är förvånad över att se dig här, du sa ju att du skulle lämna tråden. Känns konsigt att du kastar ur dig det titt som tätt och sen kommer in här som om inget har hänt om jag ska vara ärlig.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    WORD! Jag har lovat att inte kommentera någonsin mer men är glad att du gjorde det och skriver under på det. Tack för komplimangerna om korten!

Rosa
    Jag kämpar, jag kämpar.

RImfo

Tack!

• Lina S

Linn - fint hus!
    Jag gillade speciellt toaletten! Och vilken stor härlig tvättstuga!
    Varför vill ni flytta, är det för litet?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

Lina,

imponerad av Steves insats där!
    Jag gnällde ju imorse, men jag önskade mig mat ute på restaurang idag, och det fick jag Vi for in till Linköping och åt där vi åt för 2 v sen då vi var på bio. Suuuupergott (och fett som in i h....) och Ted åt hur mycket som helst. Först ett riktigt drypande vitlöksbröd med tsatsiki som förrätt, och ted åt 1.5 stor brödbit!! (av våra, jag och ph åt den förrätten alltså....) och sen fick han pannkakor med glass och sylt och åt 2 stora pannkakor i ett nafs
    Carina,
    Jag håller med Lina. Jag är faktiskt inte intresserad av att dela med mig av mitt liv till nån som reagerar och beter sig så som du gör till och från (ganska ofta). Du förstör stämningen, och tål uppenbarligen inte att man diskuterar eller kommenterar det du skriver. Så alla andra får tycka som de vill såklart, men jag vill gärna hävda att det här är en av de trevligaste grupperna jag nånsin deltagit i, och den klarar sig fint utan ditt deltagande. Sorry...
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11