• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Lina
    Champagne? Jomen visst, jag ska bara plocka fram den ut gömmorna... har tre öl i kylen, funkar det tror du? Marcus är ju halvsjuk så han frågade försiktigt om vi kunde ta färdknäppen imorgon istället för ikväll, som jag hade velat. Hade inte hjärta att säga nej då ju! Och du - hur många fler kilon ska du tappa egentligen?! Jag tycker du är smal som du är, ta inte i så du spricker... pulverdricka låter skitäckligt. Blääää.

• goshheidi

VT, oj bara en vecka kvar. Åh, så spännande. Men hoppas det händer något innan. Det är jobbigt att bli igångsatt :/ som du säkert hört många gånger förr...

Lina, låter härligt med drinkar och nya trädgårdsmöbler :)

F är inne i nån fas nu när ingen främmande människor får titta på lillebror :) ganska gulligt på ett sätt... Och så ska han krama honom hela tiden fast lillebror ganska ljudligt säger ifrån när kramarna blir för hårda.

• linn78

heidi: den sista tycker jag! Fast jag vet inte riktigt i vilken färg, den där korall är ju väldigt inne nu, men jag själv blir hemskt blek i den.

VT: Tack! Ja, jag försöker, jag läser ju allt men kommer aldrig ihåg efteråt vad jag ska kommentera, det tar typ en halvtimme för mej att få ihop ett ett litet svar... Men jag vet att jag är hemskt dålig på att kommentera er, men i gengäld så tar jag inte illa upp om jag skulle bli lite förbisedd i någon av mina få inlägg! Jag har bara mej själv att skylla

• Vilda Tiger

Heidi
    Jag tycker den sista var snyggast, absolut!

Linn
    Ja, jag kommenterar ju inte alla heller, alla gånger, även om jag försöker så gott jag kan. Men det är roligt att läsa det alla skriver även om det är riktat till ngn annat tycker jag.

• goshheidi

linn, korall tycker jag om :)  och på mig gör den färgen tvärtom :) - tar fram mina egna färger.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11