• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng
    Rimfolina skrev 2010-05-29 22:44:18 följande:
    Lana: Ja, det konstiga är att barnen inte är för små för att fira sina pappor!
    hihihiiii
  • sthlmstjejen

Lana: Trist att ni har olika åsikter, själv kommer jag inte att bli firad alls, men jag e en supermamma för det Haha... Men då kanske inte du borde köpa nåt från Elly på Fars dag då till honom?

Saliva: Grattis!!!

Jag är sååå trött men det är självförvållat... beter mig som en tonåring just nu

• Vilda Tiger

Sthlm
    Mysiga samtal hela natten med mystisk man? Det är så skönt att "se" dig glad!

Lana
    Det är svårt det där då man har olika förväntningar på en dag. Första frågan är om Mikael verkligen förstår att det betyder så mkt för dig? Säg som det är  - "mors dag betyder jättemkt fr mig och jag skulle uppskatta om du hjälpte Elly att fira mig, hjärtat" så att han faktiskt får chansen att ge dig det du vill ha.

Idag är det BF - tadaaaa! Det har dock varit den sämsta natten på länge (jag var pratsjuk och efter ett halvgräl hade jag massa som bara babblade ut som jag inte visste behövde komma ut) så jag har inte sovit mer än drygt fyra timmar. Jag ville gå upp med Lyckeli idag så Marcus får sin första sovmorgon på flera veckor men jag brukar ju ta en liten tupplur mitt på dagen sedan. Trots dålig natt så hoppas jag ju verkligen att min morsdag-present ska vara en liten bebis.

• Vilda Tiger

Jag fick två underbara böcker av min fina familj på mors dag. En om Drömmarnas trädgård  - som jag kan läsa tillsammans med Lyckeli. Och så senaste Maryan Keyes bok. FINALLY en bok att läsa ute på altanen i min badenbaden i väntan på bebisen.

• Kvack

Salvia: grattis.

Och till alla mammor: grattis på morsdag. Jag kommer nog inte att få någonting jag heller. Ts mamma har aldrig velat bli firad varken på födelsedag eller morsdag så T kanske tror att jag inte heller vill bli firad.

Jucea: grattis till kilona du är av med.

Vt: fina presenter du fick och nu väntar vi alla på bebis:)

Idag ska vi iväg och skriva kontrakt på en bättre lägenhet. Mer info kommer sen.

Linn: jättefin hus. Skulle flytta in idag om jag fick.

Ha en bra dag alla.

• sthlmstjejen

VT: Vad fina Mors dagspresenter du fått! Kul att känna sig uppskattad.

För övrigt är det mer än samtal nuförtiden

• jeng

Sthlm,

hihihiii! Så mysigt att få vara så glad!!!
    Hur känns det? Alltså jag menar, reflekterar du över att det inte var så längesen du lämnade din förra relation osv? Visst borde sånt kvitta, men jag är bara nyfiken på hur du känner gentemot det.
  • 3 barns mamma84

Saliva:
    Grattis på födelsedagen
    Hoppas du har fått en bra dag.

Grattis till alla mammor idag på morsdagen och idag firar jag morsdagen för 2 gången
    Idag är det en rengning dag blääääh inte kul alls.
    Imon blir det att jobba och lön äntligen imorgon hehe sugen efter Magnum guld som jag ska köpa och melon
    Imorgon är det blommster fest på ebbas dagis men vi vet inte fortfarande om vi ska gå sambon ska ju till körskolan.
    Jag har fått tid till Rul så om 9 dagar ska jag se min/mina bebisar få se hur många det är om det är 1 eller 2
    Den 29 juni är det första inskrivningen hos jormore yess längtar redan!!

Ville bara säga att jag lever och har det bra.

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • sthlmstjejen

jucea: Jag har insett så mkt under de månaderna vi varit separerade att det känns som år! Har insett att vi haft det dåligt väldigt mååånga år och att jag är värd ett bättre liv helt enkelt, med eller utan man. Sen att jag träffat en, det är ju såklart en väldigt stor bonus!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11