• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Rimfolina

Heidi: Nej, jag har en annan men tänkte att jag kommer ju ändå inte att behöva den mer så jag hade ju kunnat skicka den om du hade haft samma strl.

• Lina S

Jag tycker också den sista klänningen

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Kvack

Ja jag är väldigt nöjd med bytet. Nu håller jag på att packa för fullt. Men man måste ju ta lite pauser också:) Imorgon har vi fått tag på barnvakt i några timmar då vi ska köra lite grejer.

• Saliva123

Heidi

En till på sista! Men jag tyckte om den mellersta också. Känns det bra inför dopet annars?
    Kvack
    Nice flytt! Grattis!
    Jucea
    Heja vad duktigt!
    Lina
    Kör inte pulver mer än någon dag som du skriver. Kan ju aldrig vara nyttigt att svälta och äta äckel
    Rimfo
    Länken funkade inte för mig iaf.
    VT
    Hehe, stackars sjukling Hoppas du får "fira" nationaldag som tvåbarnsmamma!
  • jeng

Kvack,

Vilket superbra byte av lägenhet! Hoppas att ni kommer trivas i det nya!! När blir det flytt? Eller jaha, ni har fått den redan nu 1 juni??
  • Lana
    Linn,ja sf måttet är mindre men på TUL för 2v sedan så vägde den helt normalt.därav antar jag är det Okay.dock kan den ha stannat av nu men det blir inga fler koller av det.om inte sf stanna helt då så blir det väl något till kanske.så vi får se om det blir en liten eller stor plutt själv tror jag inte det blir någon på över 3,5kg utan mer runt 2,9-3,3kg. men jag vet inte snaaaart får jag se

Lina, inte illa att du gör det.jag tror jag klarade 2 dagar med pulverdiet den gång jag provade.höll på att dö i hunger och trötthet.

heidi,jag röstar på den mittersta.jaha du beställde den sista,den var fin den också

kvack,spännande och så bra att du är nöjd.det verkar som ett toppenställe du fått tag på!

väldigt vilken ovanlig fart det var här inne ikväll,kul men nu är det läggdax. Tänk om damen får för sig att vakna 6 imogon med.pust!
  • RosaNapp

Kvack: verkar ju vara toppenbyte! Gott det

Tack för era svar om vilken bank ni har . Jag har hört av andra att Nordea ska vara bra rent generellt och Handelsbanken ska ha en av de osäkraste internetbankerna (inloggningen). Något som känns igen?
    Just bolån och sånt är inget jag kollar på då det ändå inte är aktuellt för mig på länge och när det väl blir det så kan jag säkert byta bank igen. Jag vill mest ha det smidigt och säkert . Och helst ett fysiskt kontor också .

A har varit helt uppåt väggarna i ett par dagar nu. Sover dåligt, vaknar och skriker, har ett helsikes humör på dagarna och äter väldigt lite. Hoppas det är kindtänderna som ställer till det coh att det snart är över. Han har två som inte kommit upp fullt och två på väg. Sen har han full garnityr

jucea: skönt att ni slipper åka fram och tillbaka sen Är ju nog att göra i ett hus.

För min del är det dags att börja packa så smått. Tänkte försöka få tag på dom stora grejerna till helgen och få upp det i lägenheten och sen ta det därifrån. Har ju inte sådär jättemycket möbler som ska flyttas härifrån, men det ska ju ändå packas ner en massa småsaker och fraktas dit.

Förresten, när är midsommar? Slutet av juni? Jag har noll koll .

• Vilda Tiger

Kvack
    Jag kikade runt på facebook och insåg att du känner min kusin Ulrika, eller? Jag har aldrig träffat henne men vi är iaf kusiner. Liten värld!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11