• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Rimfolina

Men Hallon, du måste ju hojta till när du är i Luleå! Då borde väl du, jag och Amelie kunna få till en träff nån gång!

Hade informationsmöte med föräldrarna igår. Bröt bara ihop en gång i alla fall... I dag ringer vi alla till kommunen för att ställa våra barn i kommunal kö. I morgon träffar vi tidningen (även om den andra tidningen ringde flera gånger i går, vet dock inte om det är tryckt) och sen folk från kommunen tillsammans med de andra fria förskolorna. Föräldrarna är chockade med kommer att göra vad de kan, skriva en skrivelse, kontakta alla de känner i form av politiker och mediafolk, etc. Känns bra att ha deras stöd.

• jeng

Igårkväll var en jättebra kväll, så idag känns allt lite bättre. Får se hur länge det varar....

Idag ska jag och Tage åka och handla, och samtidigt passa på att kika in i blomsterbutiken (ja, alltså en stor, typ plantagen, fast en annan)  och kika om dom har några roliga träd. 
  • RosaNapp
    jeng skrev 2010-05-25 13:51:37 följande:
    Rosa, glömde ju om batteriet... Vad är det för dator?
    Det bidde en hp pavillion. Hittade batteri till slut, mellan 600-800:-, exkl. frakt då. Var väl överkomligt. Högpresterande kostade ju det högre då, men det var svårt att hitta tycker jag och svårt att få info. Vet inte hur mycket bättre det högpresterande skulle vara heller. Nåväl, nu vet jag ju var det finns och ungefärlig kostnad

Sitter fö på MIN nya dator med MITT bredband nu . Märk "min, mitt" ...

Kollade med bvc idag om A. Hon tyckte vi skulle vänta på läkartiden sen, om en månad. Han har ju inte fått sin 18-månaderskoll än, men ska få komma dit samtidigt som lillebror.

Rimfolina: usch och fy. Vad tråkigt att kommunen bråkar så med er. Kram.

lille08: kul att se dig. Jag läser mycket om dig och hoppas på det bästa. Är imponerad av hur du orkar hålla humöret uppe. Hoppas op var det sista och du bara har att se fram mot att bli helt frisk nu. Krya på sig till dom små.
  • MissHellen

Jag tänkte bara säga att jag inte tog illa upp, ang GBP operationen! Jag har bara inte hunnit svara Klart att ni frågar, ni har ju ingen aning om hur min historia ser ut. Och därför tänker jag inte förklara mej häller

Jag ska slänga mej i duschen, medans Elton sover. Sedan ska jag mot sjukhuset, ska bli så skönt att få de gjort! Är så nervös!

Ha en kanon dag allihop!

• sthlmstjejen

MissH: Lycka till!

Rosa: Skönt att du låter positiv!!

Själv har jag blivit lite småförtjust i en man.. haha som jag bara inte sett förut mitt i all skit. Men vi får se hur det utvecklar sig

• Lana
    lille,härligt att höra från dig,även jag följer dig på bloggen

jucea,inte bra att du inte mår bra :-/

rosa, åh va underbart att höra min och mitt

missH, Lycka till

sthlm,ååååh va spännande....kuuuul.nästan så jag blir pirrig i magen!

För längesedan jag hörde från VT nu,jucea har du hört ngt? man blir ju helt nervös ju

Idag har jag utmanat mitt tålamod och varit i stan med Elly.gock rätt så bra.ett par frispel från damen "jag bestämmer själv,sådeså" och mitt tålamod höll nääästan hela tiden rätt stolt faktiskt.dock får hon stanna hemma nästa gång.
    Fick köpt lite fina kläder till Elly och bebis.

Imorgon är det dax för läkarkoll igen av min tapp.nu är det 4v sedan,annars brukar det vara 2v.så jag blir lite nervis vet ej varför. Men men det är ju snart godkännt att den kommer så detta är sista kollen.
  • Vilda Tiger

Here I am...

Sthlm
    Berätta!

Rosa
    Så skönt att höra lite "min" och "mitt" från dig! Du är värd det.

MissH
    Bra att du inte tog illa upp. Har du fått svar idag?

Min bm var sjuk idag men vikaren fick så vackert så stoppa upp näven och känna hur det stod till. Enda skillnaden från förra ggr var att tappen var mer centrerad (bakåt förra ggn) och mjukare. Men fortfarande bara 1 cm öppen. Nu har jag inte fler tider, förutom ett ctg på fredag, förrän ställningstagandet på måndag. Då blir det besök på Östra vaaarje dag för koll och UL

Har lust att hugga av mig fötterna. Jag har fått BRISTNINGAR på ovansidan fötterna för att de är så vätskafyllda. Det ni...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11