rimfo,ja men precis
sthlm,ja det är trist men han fick inte ens ett grattis förra åter.på ren pin tjiv.
hihi jag me nvisst är det underbart
VT,förklarade det för honom på kvällen sen.och vi kom fram till hur vi ville göra i framtiden.känns väldigt skönt.
det är så skönt att få ventilera ibland.spec när det där ma ninte visste fanns kommer ut.det blir en sån lättnad efteråt tycker jag.
Vilken tröttsam läkare. det är så tråkigt att stöta på sådana.Man vill att de ska se mer till helheten och till MIG men de gör sällan det utan har tappat den biten i sitt arbete och ser bara till deras.
KaOl,sådär fic kElly en dag också,410graders feber som inte gick ner och dagen efter var allt borta.hel skummt,det enda var att hon åt dåligt hela den veckan både innan och efter febern.men jag fatta rinte varför det blev så.
rosa, jag har haft SEB,vart jätte nö
jd.Nu har vi nordea och är också nöjda.men har som KaOl sparandet i IKANO! Kan INGET om sånt,så jag är nog inte till hjälp
Idag har jag varit på BM besök. Allt såg bra ut, sf 30 i v.34 förra gången hade jag 30 i v.32
Bebis var Ruckbar också vilket känns bra
Annars såg allt bra ut,vilket är toppen bra.
Min dotter är sååå sjukt trött nu,hon tyckte det var dagen 6 i morse och ahr bara sovit en timma så mycket är till hennes motgångar nu.pluttan,hittar bara på allt hon inte ska