• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Tack för alla grattis till vikten förresten! 

Det känns ju faktiskt inte ens jobbigt att kämpa, även om just nu är det jobbigt att vi är i Växjö igen och inte har nån vettig mat. Alltså vi har inte ens kyl o frys nu ju.... Så på vägen hit blev det nån vägkrog där allt var skitflottigt, och jag åt en fjärdedels portion typ, så nu går jag skithungrig istället... Och inte lär det väl bli bättre ikväll... BLÄ! Sånt gillar jag inte. En sak om man själv väljer att gå ut och äta, så som vi gjorde igår. Men men det ska väl lösa sig det med! Nu är det ju sista gången vi är här!!!!!! Och igår kväll fick vi ugn och micro i nya köket, och när vi kommer hem ska vi sätta dit hällen också Så nu börjar det ordna upp sig!!
  • Kvack

Idag har jag varit och sagt upp kontraktet för min lägenhet. Vi har fått tag på en annan som vi har skrivit kontrakt på.  Vi får ca 30 kvm2 större, alla får ett varsitt rum, vi får två vardagsrum, större och fräschare kök, en toa med badkar och en toa med dusch, inglasad uteveranda, carport och en stor tomt för mindre än vad vi betalar nu. Vi är jätteglada. Fick reda på att den skulle bli ledig förra lördagen och igår skrev vi kontraktet:) Så nu är det dags att börja köra saker.

• Rimfolina

Kvack: Vilket toppenbyte! Billigare OCH bättre, ofta får man ju välja antingen eller... =)

• KaOl

jucea: på shb har vi ett delat konto där vi kan autogiro i antingen mitt eller J's namn!

Kvack: grattis till nya lgh!!

• Vilda Tiger

Tack för ert pepp. Det värmer.

ROsa
    Jag har Swedbank och har alltid varit väldigt nöjd.

• Lana
    rimfo,ja men precis

sthlm,ja det är trist men han fick inte ens ett grattis förra åter.på ren pin tjiv.
    hihi jag me nvisst är det underbart

VT,förklarade det för honom på kvällen sen.och vi kom fram till hur vi ville göra i framtiden.känns väldigt skönt.
    det är så skönt att få ventilera ibland.spec när det där ma ninte visste fanns kommer ut.det blir en sån lättnad efteråt tycker jag.
    Vilken tröttsam läkare. det är så tråkigt att stöta på sådana.Man vill att de ska se mer till helheten och till MIG men de gör sällan det utan har tappat den biten i sitt arbete och ser bara till deras.

KaOl,sådär fic kElly en dag också,410graders feber som inte gick ner och dagen efter var allt borta.hel skummt,det enda var att hon åt dåligt hela den veckan både innan och efter febern.men jag fatta rinte varför det blev så.

rosa, jag har haft SEB,vart jätte nöjd.Nu har vi nordea och är också nöjda.men har som KaOl sparandet i IKANO! Kan INGET om sånt,så jag är nog inte till hjälp

Idag har jag varit på BM besök. Allt såg bra ut, sf 30 i v.34 förra gången hade jag 30 i v.32
    Bebis var Ruckbar också vilket känns bra
    Annars såg allt bra ut,vilket är toppen bra.

Min dotter är sååå sjukt trött nu,hon tyckte det var dagen 6 i morse och ahr bara sovit en timma så mycket är till hennes motgångar nu.pluttan,hittar bara på allt hon inte ska
  • 3 barns mamma84
    Skiter på denna jävla tråd hej då!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • linn78

Tack för kommentarerna och tittarna på vårt hus!!

Saliva & Lina: Det står mellan att bygga ut detta huset eller köpa ett större. Vi har i nuläget redan "köpt" ett större, men vi har ett förbehåll att vi måste få minst en redan bestämd summa för vårt hus för att behöva sälja och just nu har vi ett bud på 25000 lägre än den summan. Och även om det låter lite så är det just dom 25000 som fattas för att vi ska kunna betala mäklaren och insatsen utan att ta på våra sparpengar, så dom känns ganska viktiga.

Jag/vi har swedbank och är supernöjda! Fast så bor vi också i en liten håla där man känner hälften av dom som jobbar där så det kan ju bero lite på det också. Men det är ganska skönt att kunna ta ut pengar utan att ens visa leg

VT: åhh, jag var helt säker på att det skulle sätta igång i gårkväll och så skulle det ploppas idag på tidig morgon.. Jaja, den som väntar på nåt gott Jättefina foton på dej och L!!

Kvack: Vilken bra deal!

Lana: Vad säger dom om ditt sf-mått denna gången? Sist var det ju ett tjatande om att det var litet om jag minns rätt och nu är det ännu mindre! Skönt att allt såg bra ut!

• Vilda Tiger

Kvack
    Vilken supergrej med flytten! Bara fördelar, ju.

Linn
    Det är så roligt att du är mer aktiv i tråden nu än på länge, måste jag säga. Jag har full förståelse för att alla inte orkar skriva så mkt hela tiden men jag är så glad då det är lite go här inne. Önskar du hade haft rätt ang bebisen men icke. Den kommer aldrig att komma ut.

• Lina S

usch - har börjat med pulverdricka idag. Tänkte köra några dagar för att tappa några kilo och sen fortsätta med mitt lchf. Men fasen vad det är jobbigt, är dödshungrig och har huvudvärk
    Ja jag får se om jag håller ut till fredag i alla fall...

Vi har köpt nya trädgårdemöbler, en hörnsoffa i svart fuskrotting med ett bord till, blev jättemysigt! Jag älskar vår trädgård! Där ska jag sitta och dricka goda drinkar i sommar

Linn - hoppas ni får lite högre bud nu då!

VT - vilken trist läkare ut och spring i trappor, ta ett glas champange och ha vild sex så kommer nog lillfisen snart!

Kaol - ja han är jättestolt, när vi cyklade till sommarfesten på förskolan så gapade han högt och tydligt jag kan cykla själv till alla vi cyklade förbi

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11