Hallon: Haha! Klart man ska passa på och sträcka på sig när man är hurtig! 
VT: Varje dag... går så långsamt! Hoppas du startar själv i natt!
Jucea: Vad härligt att komma i kläder igen! Duktig måste du vara! Btw gillade jag samma sångerska som du i melodifestivalen, men jag tycker att Anna också borde ha stått i finalen faktiskt. Tycker att hon är en grym 18-åring!
Sthlm: Ohhh, mysigt med lite spänning!
Lilla: Känner samma, hinner sällan, men man vill ju inte släppa taget, tänker på er ofta, och måste in då och då och se vad som händer!
Här är en som längtar efter sommarlov! Beata har varit sjuk en massa och jobbet har blivit så upphackat så det känns som att jag kan hellre skippa allt än den stressen och ofullständiga arbetet som blir nu. Inget blir riktigt bra när man är borta varje vecka någon dag i princip. Planeringar går inte att följa alls. Ungarna är också på väg på lov.
Beata sjuk typ hela tiden som sagt. Trött på arroganta allmänläkare... Planerar för möhippa och bröllop för Anders syster om några veckor. Många fester och kuligheter som vi försöker tajma och gå på varannan

Imorgon fyller jag år och vi ska ut och käka på Melker Anderssons ena krog i stan, ska bli supermysigt!
Ha det bra alla!