• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Hallonsocka

Grattis grattis grattis Saliva!!!!

Jag hade världens trevligaste kväll igår med lite vin och en hel massa snack tillsammans med bästa vännen. Vi satt uppe tills klockan var närmare ett och bestämde då att det var bäst att hon stannade över natten. Nu blir det snart pizzarester för oss och My får ris och köttgryta rester Rest-middag alltså

• linn78

oops, glömde ju ändå att jag inte får länka till mina egna grejer här, jag har själv anmält mitt inlägg så det försvinner nog snart. Jag skickar över länk till VT

• linn78

Grattis Saliva!!  Hoppas du har en bra dag!!

Rosa: hur går det nu inför flytten? För visst är det nu i månadsskiftet?

Sthlm: härligt med pirr i magen, det är en känsla jag kan sakna. Just det första pirret är ju nåt så himla mysigt...

Jucea: Vad skönt att det börjar gå neråt på vågen!

VT: Som sagt, imorgon...=)

Vi kom hem från spanien kl 02:15 inatt och jag började jobba ett dygnspass kl 8 i morse så det blev väldigt lite sömn...Blir nog en tidig kväll för mej.

Ang länken som VT var snäll och la in;)  Skulle vilja gjort så mycket mer till bilderna och visning men vi hann ju inte... Hann ju inte ens klippa gräset före fotograferingen=( Vi har iaf redan haft 2 visningar varav 2 par har kommit på bägge! Hoppas bara att nån är vänlig nog till att lägga ett bra bud=)"

• Lana

Jucea, häääärligt att det går neråt nu

lilla,heeej kul att du kikade in

hallon,shiiiit vilken produktiv dag du haft,duktigt.

saliva, förstår att det vara tröttsamt att det blir så oregelbundet på jobbet och även med en sjuk dotter hemma.Dock går inte Elly på dagis än men hon är väldigt sällan sjuk.
    Och GRATTIS

Lina
    ,duktiga Elliot blev han glad över sin Ben10 gubbe? Jag får nog inget imorgon :-/ Fick inget förra året heller så.jag och Mikael ser liiite olika på det.Eller ja jag tycker det är toppen att det finns en dag då man blir uppskattad som MAMMA även om han säger att jag är duktigt som mamma mm ofta.men ha ntycekr att då behövs ju inte en spec dag. Så jag bävar inför imorgon då mina känslor säger att han är JÄTTE dum

linn,jätte fint hus ju,skitläckert har ni det inne.Hoppas det blir rejäl bjudning.alltså vårt hur är inte hälften så läckert innomhus och kostar en mille till fan va surt det är att bo som man bor ibland.bara man flyttar liiite inåt landet får man MYCKET mer för pengarna.hus då,inte läge
    Åh starkt att jobba så kort inpå ni var hemkomna

VT, Men du ska få bebis den 31,det looovar jag

Sitter här och muttrar.eller ja är eg ledes över hur morgondagen kommer bli.fy jag kommer alltid hata morsdag....Så sjukt drygt. Kan kopiera det jag skrev till Lina
    Jag får nog inget imorgon :-/ Fick inget förra året heller så.jag och Mikael ser liiite olika på det.Eller ja jag tycker det är toppen att det finns en dag då man blir uppskattad som MAMMA även om han säger att jag är duktigt som mamma mm ofta.men ha ntycekr att då behövs ju inte en spec dag. Så jag bävar inför imorgon då mina känslor säger att han är JÄTTE dum

• Rimfolina

Saliva: GRATTIS!

Lana: Min man anser att våra barn är för små för att köpa morsdagspresent men jag ska gå ut med tre andra mammor och äta middag och fira vår dag. Det är ju inte så dumt det heller...

• Lana

rimfo, Mikael sa en dag "men det är väl inte jag som ska fixa det???det är väl Elly och det är hon ju för liten för." jo tyckte jag men du kan ju hjälpa henne kanske?? vid första fars dag tyckte jag det var superspeciellt,det är ju once in a life time.Jag och ELly var och fotade oss och ramade in en bild han fick.ja vad fick jag,hmm jo just det ja en ros som min mamma,mormor och hans mamma också fick.inget mer eller mindre.tyvärr blev jag sjukt ledsen och besviken.kan än idag grina över att min första morsdag är ett så dåligt minne.men men det handlar mer om vad jag tycker dagen är.han ser det ltie annorlunda.han kommer från en familj där hans papap inte gett hans mamma många kärleksbevisningar.så för honom är det normalt att inte visa uppskattning.
    Nä man kanske ska ut och fira sig själv istället,låter faktiskt som en bra ide jag är en så bra mamma att jag går ut och äter och mår gott ska lägga det på minnet.!

• jeng

Jag lär inte heller bli firad på mors dag. främst beror det nog på att ph inte har nån aning om att det ens ÄR mors dag.. men sen skulle han ändå inte fixa nåt om han visste det, så jaja...

idag har vi varit och grillat med kompisar en snabbis, och nu blir det schlagerkväll. jag fick asdåligt samvete när jag åt maten där, eftersom jag inte har koll på vad det innehåller. men nu kom jag hem och räknade ut och det känns bättre nu iaf! har blivit mycket fika, popcorn och choklad typ den här veckan, så det är nog därför som det känns som att man fuskar sig fram. men allt är inskrivet så noga jag bara kan, och kalorimässigt så är det iaf bra
  • Lana

Jucea,sjukt trist är det tycker jag.Man gör så mycket som mamma (och pappa) så man borde firas liiiite iaf.
    Du är duktig och är ju under 80 nu vilket är toppen

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11