Jucea, häääärligt att det går neråt nu
lilla,heeej kul att du kikade in
hallon,shiiiit vilken produktiv dag du haft,duktigt.
saliva, förstår att det vara tröttsamt att det blir så oregelbundet på jobbet och även med en sjuk dotter hemma.Dock går inte Elly på dagis än men hon är väldigt sällan sjuk.
Och GRATTIS
Lina,duktiga Elliot
blev han glad över sin Ben10 gubbe? Jag får nog inget imorgon :-/ Fick inget förra året heller så.jag och Mikael ser liiite olika på det.Eller ja jag tycker det är toppen att det finns en dag då man blir uppskattad som MAMMA även om han säger att jag är duktigt som mamma mm ofta.men ha ntycekr att då behövs ju inte en spec dag. Så jag bävar inför imorgon då mina känslor säger att han är JÄTTE dum
linn,jätte fint hus ju,skitläckert har ni det inne.Hoppas det blir rejäl bjudning.alltså vårt hur är inte hälften så läckert innomhus och kostar en mille till
fan va surt det är att bo som man bor ibland.bara man flyttar liiite inåt landet får man MYCKET mer för pengarna.hus då,inte läge
Åh starkt att jobba så kort inpå ni var hemkomna
VT, Men du ska få bebis den 31,det looovar jag
Sitter här och muttrar.eller ja är eg ledes över hur morgondagen kommer bli.fy jag kommer alltid hata morsdag....Så sjukt drygt. Kan kopiera det jag skrev till Lina
Jag får nog inget imorgon :-/ Fick inget förra året heller så.jag och Mikael ser liiite olika på det.Eller ja jag tycker det är toppen att det finns en dag då man blir uppskattad som MAMMA även om han säger att jag är duktigt som mamma mm ofta.men ha ntycekr att då behövs ju inte en spec dag. Så jag bävar inför imorgon då mina känslor säger att han är JÄTTE dum