• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Hihiiii!

Ikväll är det födelsedagskalas för Mira (syssling till mina barn) så jag tänkte jag skulle försöka hitta nåt annat än mina gamla vanliga håliga jeans att ha på mig. Och tänka sig!!! Jag kommer i min strl 44 - delmålsklänning som jag köpte på rean på HM i vintras!!! Nog får jag lite extra balongkjol av fettomagen som trycks ner av det tajta livet, men JAG KOMMER I DEN! Det var 10 cm ifrån att jag kunde knäppa den under bysten när jag köpte den Det är kanske inte bara inbillning trots allt!!!
  • Hallonsocka

Rimfo: Jaaa det vore ju toppentrevligt!!!
    Vi ska troligtvis upp dit igen kring midsommar

• sthlmstjejen

jucea: vad härligt! Kul att ha nåt ett delmål

Vt: synd att bebisen inte verkar vilja komma ut, du får väl storstäda och ha en massa sex så ungen kommer nån gång

lana: hihi ja det pirrar en del, men vill inte säga nåt mer... än Så här har jag inte känt på måååååånga år iaf.

• Vilda Tiger

Här kastade vi in en magsjuka inatt för att göra det hela mer spännande. Inte jag (än), tack och lov, men Lyckeli har kräkts inatt och nu imorse. Jag skulle just tvätta en maskin kräkig tvätt men då skulle hon bada och rädd för tvättmaskinen som hon är fick jag snabbt stänga av dem. Nu funderar jag på om det bara är att sätta på den igen eller hur det kommer att funka... hm. Jag blir varse sedan, antar jag.

INTE kul om jag och Marcus blir sjuka nu och jag ska föda. Hur blir det då? Jag antar att jag blir satt i karantän i ett eget rum men får Marcus över huvud taget följa med om han är kräksjuk? Och blir barnet smittat av oss? Eller får det antikroppar av mig om jag är sjuk innan eller under fl? Någon som vet?

Sthlm

Va glad jag är för din skull!

Jucea

TJOHOO för klänningen! Sakta ner lite nu så du itne har gått ner allt då jag ska joina dig om någon månad.

• jeng

Sthlm,

TACK! Det ger ju lite extra motivation när det man gör fungerar ÄNTLIGEN! så som jag har fajtats med vikten sista månaderna...
    Vad mysigt med pirr i magen! Det är ju det man saknar när man är "fast" i ett förhållande så här länge!!
  • Strözzel

VT: En väninna till mig åkte in till förlossningen på kvällen efter hon varit magsjuk under dagen. De förvarnade sjukhuset innan de åkte in och fick ett förberett rum. Hennes man följde med och han blev dålig när de var där och han fick stanna hela tiden. Det gick bra trots omständigheterna och det gick bra för bebisen med, han mådde jättebra. Krya på er!

• Strözzel

Kan ju tillägga att detta var deras andra barn och under första förlossningen åkte blivande pappan på blindtarmsinflammation och fick åka till operation direkt när bebisen tittat ut. :)

• Vilda Tiger
    Strözzel skrev 2010-05-27 21:59:47 följande:
    Kan ju tillägga att detta var deras andra barn och under första förlossningen åkte blivande pappan på blindtarmsinflammation och fick åka till operation direkt när bebisen tittat ut. :)
    Men jisses! De lär inte glömma sina förlossningar iaf. Stackare. Tusen tack för ditt svar.

Lille
    Vet inte om du läser här så ofta, men jag kan sedan några månader tillbaka inte kommentera på din blogg.
  • jeng

ingen kommenterar schlagerfiaskot hahah! Till och med Ted fattar vad det handlar om. Han satt uppe med mig och tittade och pekade, sen kom sveriges låt. Då blev han tyst, tittade på mig och sen gick han smart unge!

sweet people, klart bästa låten och klart bästa sångerskan och framträdandet också! ukraina?
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11