• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

sitter och dricker vin (massa extra kalorier till godo idag hihiiii) och dregglar över växthus! undrar om det blir nåt i år, eller om man får vänta till nästa vår... hmm.... bara att jobba på så kanske det blir så att man iaf har nånstans att övervintra växter till vintern

• jeng

våra sparpengar började ta slut nu, har ju gått åt till alla nödvändiga grejer här i huset (kök, grunden mest, inredning osv)... men sen insåg jag att när vi nu var och blev av med huset på riktigt, så hade vi ju mer vinst kvar där än vad vi fick i handpenning, så det kom en slant till! superskönt, eftersom vi ska sätta in bergvärme om ett par veckor, och alla nya element, badrummet som ska fixas, altanen som ska byggas osv. sååå skönt att vi fick det vi ville ha för huset, fick igen våra investerade pengar! och nu lever vi så himla billigt, så det går knappt att fatta om man jämför med förra boendet!! det känns som vi har gjort ett så himla bra val med den här flytten! älskar huset och trädgården trots att det är mycket mindre och enklare och mer att göra!

• jeng

Hihiiiii!! Kunde inte hålla mig när jag såg vågen stå här nu när jag gick upp. Förberedde mig på att nu kommer det väl ha gått upp, för jag har mens och är trög i magen så det var ett tag sen jag var på toa. Men inte då, vågen säger 79.9!!!!!! STOR dag för mig idag! Äntligen är jag under 80!!!! Jätteskönt att det fortsätter gå ner!!!

• jeng

Nån som har tagit ett nytt jobb under sin föräldraledighet, och behövt fundera över hur man får jobbet (där de vill att man jobbar heltid såklart) när man egentligen har tänkt fortsätta vara hemma på deltid??? känns som att jag står precis i tröskeln... verkar som att min profil osv är intressant, MEN de vill veta mer hur mycket jag kan jobba för att ta ställning till det. de FÅR ju inte säga nej pga föräldraledighet, så det känns väldigt off att svara på frågan.... samtidigt lär jag ju inte få nåt jobb om jag säger "det där får ni inte fråga"....

bläää.... vet ju inte ens om jobbet är intressant än eftersom jag bara intervjuat med ett rekryteringsföretag... så det får väl bli nåt halvdant svar om att det diskuterar jag gärna med företaget efter att jag vet mer om dom och hur allt funkar där...

• Hallonsocka

Woooowie! Så spännande med VT!!! Vad roligt, hoppas att allt går bra... och att hon messar någon så snart det finns något att messa (och ork såklart!)

• Rimfolina
    jeng skrev 2010-06-03 17:07:43 följande:
    nu får jag inte svar på sms till tina längre!
    Spännande!!
  • Lana
    linn,bedårande söt kille ni har.
    GRATTIS till att huset är sålt

jucea,spännande med intervju.och hoppas de inte tänker på din mammaledighet utan på det du faktiskt kan.det är ju det som är viktigt och du är ju superduktig på det gu gör.
    Massa projekt ni har på gång i nya huset.dock kul och sååå skönt när det blir klart.vi har massor också.dock rä det mesta på nedervåningen där vi inte bor än (tyvärr).

sthlm,ska hoppa in och titta

Nä jag har inte heller fått svar från Tina på 4h så kaaaanske nu elelr i nån aktiv fas av det hela.det sista jag fick var;
    14,59
    Öppen två förut då ballongen sattes in. Har rätt ont vid de flesta värkarna men inte alla är illa. Nyss bmskifte. Fick världens härligaste nu fram till halv tio! :) Då ballongen kommer ut bör jag va öppen tre cm iaf. Nu får det hända något!
    13,52 hade hon värkar va 4e minut dock missade de att hon var vegan så hon fick ingen lunch
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11