Linn, Gud så skoj!! Det lät ju inte så positivt i ditt förra meddelande, men sådär var det hos oss också. Det gick skittrögt och vi fick sitta och diskutera vårt minsta möjliga pris osv, och sen pang så fick vi mer än vi hade räknat med!
När blir det flytt??
Nån mer än jag som ogillar hur FL ser ut efter den sk serveruppgraderingen? Hmm... Ingenting är ju som det var förut, alla länkar på vänster sida, alla mina ikoner är ihopklumpade osv...?? Det kallar jag uppgradering av sidan, inte byte av server. jaja. tänkte om det bara var hos mig som allt blev så här tokigt...
jag var på intervju imorse, och intervjun gick kanonbra, men hon ställde massa frågor om min föräldraledighet osv. jag vet ju att dom inte får ta med det i sin bedömning, fattar inte varför dom ens ställer frågan eftersom de då riskerar att man tror att det var därför och därmed kan anmäla dom... alltså det ska kvitta för dom, varför ställa frågan menar jag. men men, så efter det kändes det inte så positivt. jag har ju lixom inte tänkt börja jobba heltid, och jag har ju ingen lust att sitta på en intervju och ljuga rakt ut heller....