• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Linn, Gud så skoj!! Det lät ju inte så positivt i ditt förra meddelande, men sådär var det hos oss också. Det gick skittrögt och vi fick sitta och diskutera vårt minsta möjliga pris osv, och sen pang så fick vi mer än vi hade räknat med! När blir det flytt??

Nån mer än jag som ogillar hur FL ser ut efter den sk serveruppgraderingen? Hmm... Ingenting är ju som det var förut, alla länkar på vänster sida, alla mina ikoner är ihopklumpade osv...?? Det kallar jag uppgradering av sidan, inte byte av server. jaja. tänkte om det bara var hos mig som allt blev så här tokigt...

jag var på intervju imorse, och intervjun gick kanonbra, men hon ställde massa frågor om min föräldraledighet osv. jag vet ju att dom inte får ta med det i sin bedömning, fattar inte varför dom ens ställer frågan eftersom de då riskerar att man tror att det var därför och därmed kan anmäla dom... alltså det ska kvitta för dom, varför ställa frågan menar jag. men men, så efter det kändes det inte så positivt. jag har ju lixom inte tänkt börja jobba heltid, och jag har ju ingen lust att sitta på en intervju och ljuga rakt ut heller.... 

• KaOl

LInn: Grattis till husförsäljningen!! Härligt att det gick bättre än förväntat oxå!

• Lina S

Linn - gud va skoj med huset, visst är det en härlig känsla! Tänk att vi fick en halv miljon över vårt  utgångspris helt galet!
    Axel är supersöt!!!

Jucea - kul att det gick bra på intervjun!

Jag önskar också att jag fick gå på intervju. Mitt vik. på skolan tar slut nu i juni och det blir ingen förlängning för där finns tjänstlediga som ska tillbaka. Men det gör mig inget för jag vill inte stanna där  heller. Men jag vill gärna ha ett nytt jobb i augusti Har sökt några så vi får väl se om det ger utdelning. Synd att det är så satans många som söker lärarjobben

VT - härligt att du fick någon som lyssnade på dig! Mysigt med en ny liten individ här i tråden jag är säker på att det blir en flicka!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • sthlmstjejen

Ja knipövningar var jag väldigt duktig på ett tag, nu har jag helt glömt bort det men just nu tränar jag lite

VT: Härligt att det snart blir en liten bebis, tror också att det är en tjej! Har ni tänkt ut namn än?

Rosa: Apropå namn, vad heter lillebror? Eller heter han Lillebror?

Lina: Hoppas att du hittar ett jobb snart, men skönt att du inte verkar allt för ledsen för att du inte fick förlängt vik.

Har skrivit om min lilla hemlis i vår grupp på fb om nån vill läsa  

• Mareldsbarn

Ojojoj vad ni har skrivit Jag har haft fullt upp med nystarten på det nya jobbet. Än så länge känns det....hmm...OK, så att säga

Jucea, vad roligt att intervjun gick bra för dig! 

VT; Tjoho!!! Så himmelens skoj! Åh vad jag ska tänka på dig imorgon kl 08. SOM du har kämpat duktiga du! "Njut" nu av sista natten som gravid för denna gång nu

Ni är många som har skrivit och jag har redan tappat hälften. Lite trött att alltför många arbetstimmar med alltför mycket info att ta in. Imorgon jobbar jag till 22.00 och på fredag börjar jag kl 06.45 sen när jag väl slutar 16 på fredag så far hela familjen ut till D´s landställa över helgen och vilar upp oss. Såååå skönt!

Ta hand om er alla!

• Rimfolina

Oj, vad ni har skrivit idag! Har läst allt och tänker på er alla, orkar bara inte kommentera ikväll... Kram.

• RosaNapp

linn78: ja, jag har redan ett e-sparkonto. Ni tycker säkert jag är krånglig, men jag har just nu 5 sparkonton som jag sparar på. Alla med sitt syfte . Jag är en ören-räknare i perioder så det är lättast så för mig att ha koll på saker och ting .
    Va kul att det gått så bra med husförsäljningen

VT: lycka till imorgon

sthlm: härligt det låter . Nä, han har inget namn än . Idag tyckte en att han skulle heta GB- som glassen då eftersom det är så han benämns överallt just nu

jucea: skönt med lyckad intervju

• Vilda Tiger

Sthlm
    Jag läste på fb och det låter ju uuuunderbart! Namn - njaaa, jo, det har vi nog.

Tack för era lyckoönskningar! Nu har jag packat bbväskan och gjort mackor att ta med. VI åker redan lite efter sju så det känns lite tidigt att gå upp en kvart extra tidigt bara för att äta mackor. Det kan jag göra där. Jag uppdaterar via min blogg då jag fött, tänkte jag. Kanske fb med. HÄr kan jag läsa men itne skriva från mobilen. Jag räknar med att bli kvar tre dagar, men hoppas att det ska räcka.

Wiiii! Nu börjar det pirra lite!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11