• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • linn78

Grattis Lana till liten Joel!! Låter som det gått bra men snabbt, väntar på att få höra från dej och så foto såklart...

Heidi: Fint namn till lillebror, passar bra till Felix.

Ja, då var det ytterligare en pojke, undrar om någon får en flicka?!!

• Hallonsocka

TJOHO! Var in nu på kvällen för jag funderade kring om Annika kanske fått en liten bebis nu OCH VILKEN LYCKA att läsa att det kommit en Joel till tråden!!!

Vem frågade om uthyrningsrum här? Vi har ett i kåkarna här (bor ju på berghem nära univ. och sjukhus så för studerande är det ju perfa) dock är jag osäker på om det är färdig fixat ännu men om det är det så är det helt nyrenoverat !

• 3 barns mamma84

Annika till lilla Joel Skrattande

snart kommer '' livet på BB'' klockan 21.00 på kanal 5

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • KaOl

Lana: Åh.. *snyft* vad mysigt!!! GRATTIS!! och vilken STOR kille om man jämför med Elly!! Stor kram!
    Vad fina namn ihop förresten - Joel och Elly!

• RosaNapp

Lana: grattis till pojken.

Nä, det blir inga flickor här inte

Igår inleddes Operation Napp vid sova och slå sig . Det blev stor tandagnisslan igår vid ett tillfälle, men idag har det gått betydligt bättre. Idag gick han tom själv till sängen och HÄMTADE en napp som låg där när jag skulle lägga upp dom på bänken

sthlm: grattis i förskott

• Kvack

Lana: grattis till lilla joel.

Sthlm: grattis på födelsedagen.

Rosa: lycka till om du tackar ja till utbildningen.

• Mareldsbarn

Lana; Wow! Ett stort grattis från oss! Äntligen kom han

Sthlm; Grattis på din dag idag!

Jag inväntar gäster snart. min kusin, sambo och deras dotter. När dom har åkt hoppas jag lugnet lägger sig lite så jag få sitta här och småläsa lite Ha en fin dag alla!

• Vilda Tiger

Mareld
    Rolgit att läsa att du lever livet nu då ni har semester! Jag har sett många fina kort på fb och ni ser ut att ha det HÄRLIGT!

• Rimfolina

Rosa och VT: Tack för omtanken! Jag fick sova rätt bra så nu har vi återhämtat oss. Nu har vi snart nytt tak på plats på bagarstugan också, hurra! Jag och barnen sköter markservicen och Patrik, hans moster och min farbror lägger plåt. Idag har jag dessutom lyckats med konststycket att demontera extraljusen och stereon ur bilen som ska säljas, alldeles själv! *stolt* OK, det var inte så svårt men jag vågade ju ge mig in på det själv i alla fall!

Rosa: Grattis! Det tål ju verkligen att tänkas på, det där med studierna. Lycka till, vad du än beslutar dig för. Du är modig och duktig!

Och även här säger jag GRATTIS Lana m familj!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11