Jag är bara rädd att jag påbörjar något nu som jag inte kan fullfölja, eller fullfölja så bra. Det har dessutom gått så lång tid sen jag senast studerade och är rädd att jag inte klarar av matten. Kanske skulle friska upp kunskaperna först... Ja, flytta för utbildning hade jag inte kunnat nu ändå, då hade jag sökt annan utbildning också fö.
Vi har haft ett väldans åskväder inatt. Körde igång igen nu på morgonen, men nu regnar det bara. Det skulle tydligen bli stort och kraftigt nu.
sthlm: gör du rätt i. Undrar som KaOl, bad ska du forska i?
KaOl: det där kan väl barnen göra
VT: ja, ersättning är bra
. Jag har valt att sluta amma alla barnen när jag inte ville längre. Dom var då 5 månader, 3 månader och 4 månader. Den här gången tänkte jag dock hålla det lite mer öppet, just för att jag känner att det är så praktiskt och jag slipper (ännu) mer disk
Hur går det nu? Börjar det falla in lite mer lugn och rutiner?
E är en pigg kille som pratar och ler mycket. Idag skrattade han även högt för första gången. Vill gärna se allt, har nu börjat försöka sätta sig om han halvligger i knät. Kan vända sig från rygg till mage, men inte tillbaka ännu. Försöker också medvetet ta mot grejer, kan ju inte greppa än. 2½ månad är han nu