rosa,jag mår eg skit
men försöker hålla modet uppe så gott jag kan....
kan förstå du tycker du är friden,fast jag förstår hur du tänker ändå.det är inte lätt att separera,flytta och sköta alla fyra själv.
Grattis till antagningen
Tycker definitivt att du ska satsa,det är ju ngt du vill göra,som du tycker är kul.
heidi,SÅ fint namn lillebror har fått
gick allt bra på dopet?
KaOl; hehe jag mår inget vidare faktiskt,men det går.ja jag filar på det vräkningsbrevet,tänkte lämna in det i dagarna det är ju BF på fredag
Liten ego update till den som är intresserad.jag är väldigt nere just för att det är jobbigt med alla sd och förvärkar.plus all vätska i kroppen,värk i benen,sover heeeela tiden (tack för att Mikael kan vara hemma) osv.inte alls som jag ville det skulle vara.
Men läget ändrades lite igår.runt 21 började jag få saftiga tja jag vet inte.det känns som om det sitter ett bälte runt ryggen,magen och gån ner mot muttan på mig.och när "värken" kommer drar det åt och trycker ner och gör ooooont.de har kommit med ca 8-12 minuters intervaller sedan igår.och den senaste timma gör de ondare.jag kommer inte alls ihåg hur jag kände med Elly,om det är början till ngt eller mitt i ellar ngt.ont gör det iaf,får köra Tinas beaglefejsflås för att klara av dem.
Ska till BM imorgon 9.30 för koll,så då får jag veta om denna smärta ger någon nytta.och om jag är mogen så skulle hon göra en hinnsvepning på mig.man kan ju hoppas
Nån som minns att de kände smärtan på detta viset?
Det är så dött överallt på natten,inget att läsa
sååå trist att sitta här då.dock inte värt att lägga sig heller.
kram på er!