Åhh arg
mitt inlägg försvann precis...
Vilken liten goding han är Joel, jättesöt 
Jag skulle aldrig klarat mig utan syskonvagn och jag har 2,5 år mellan mina. Elliot är ju latmasken himself och satt i vagn läääänge. Jag kan fortfarande ta med den om jag vet att jag ska gå läänge i stan och han är 4,5 år. Men oftast går han själv nu såklart. Vi hade en carena, den billigaste typ, lik babytravel. Den har varit superbra. Heidi då har vi samma vagn!
VT - jag reagerade också direkt över hur lika de var, trodde faktiskt att det var ett gammalt foto på Lyckeli i badet innan jag hann tänka efter. Men lite mulligare haha en lite tjockis precis som mina båda har varit!
Vilka underbara lockar hon har fått Lyckan, stor skillnad sen vi sågs och det var ju ändå inte så länge sedan!
Kaol - ha en underbar resa! Drick nu mycket vin!!!! Stackars Måns, vet inte vad som hjälper förutom det du har skrivit
Dricker han välling? Du kan ju prova hälla i olja...
Vi är i Falkenberg hos svärfar och har det underbart, God mat och vin och kanonfin strand. Steve spelar golf och jag shoppar
Ikväll ska vi få gå ner till stranden där hotellet ligger och dricka öl/vin själva utan barnen, härligt! Svärfar är såå duktig på att laga mat så vi har det bra här
Och vinerna ska vi inte prata om, vinälskare som jag är så är det bara jättefina dyra uuuuuuuurgoda viner