• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Heidi: Håller också tummarna för er.
    Rosa: vad tråkigt att ni ska gå i sär. Men är de bäst så måste man ju. Hoppas allt går bra. Bra med samtal. Lycka till!

• Kesso

2 barns mamma: Aha..har ni tagit reda på vilket kön. Elias, vad fint. De heter min systers barn.

• Lina S

lalala imorgon åker vi till göteborg utan barn hela 2 nätter, ska bli sååå skönt!!!! Även om jag såklart kommer att längta ihjäl mig efter grynen. Ska åka med syrran och hennes kille och bo på hotell mitt på avenyn. Ska äta på alla mina gamla favvorestauranger

Heidi - då håller jag tummarna för att du inte är gravid. Men är det så så är det säkert meningen, så brukar jag tänka! Nej det stället känner jag inte till, det gjorde inte ens Steve och han har bott där tills han var 25 Men visst är det en underbar sommarstad. Hans pappa bor precis vid havet också, mysigt!

Rosa -  det är nog jättenyttigt med parterapi även om ni inte ska bo ihop. Jag skulle också vilja gå även om vi inte har några direkta problem. Men man tänker ju och tycker olika så det hade varit kul att få lite feedback från någon utomstående. När man ältar med sina kompisar så blir det ju ofta partiskt på något sätt...

Ni göteborgare, är det fortfarande 4 kr i timmen som gäller på heden eller??

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

Hej!
    Hemma efter en vecka i husvagnen. Vi har både hunnit med akuta sjukhusbesök och massa slappa och kul! Skönt att vara hemma även om jag hade kunnat stanna en vecka till

Jättekul att träffa Lana och VT också!! 

• Vilda Tiger

Lina
    Hotell Avalon, eller? Där är skitmysigt! Vet ej om Heden.

Jucea
    Kul att träffa dig med. :)

Börjar bli sjuk. Fan - vi som ska åka till landet imorgon...

• 3 barns mamma84

Kesso skrev 2010-07-25 15:51:24 följande:
    2 barns mamma: Aha..har ni tagit reda på vilket kön. Elias, vad fint. De heter min systers barn.
    Ja jag var på Rul 23 juli i fredags och såg våran lilla Elias
    Han var nu 270g och var 15,4cm hihi gullungen
    På onsdag går man redan in i vecka 20 det går snabbt herregud..
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Hedi:
    Läste om att du trodde du var gravid igen om du e det håller jag tummarna men hoppas oxå att du inte är det just nu utan får ta spralet det du vill ha men om du behåller kommer du självklart att klara detta fast det kan bli jobbigt men vi finns här.
    När ska du testad dig ?
    {#emotions_dlg.flower}
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • RosaNapp

heidi: mensen behöver ju inte bli regelbunden så snabbt efter så det det kan ju vara det som spökar. Hoppas på det, men annars går det säkert bra.

VT: mig som förebild Fint att du tänker så om mig. Läste på fb, hoppas du mår bättre till morgonen.

Ja, i vilket fall som så kaan det ju bara komma gott av det, parterapin. Som jag ser det iallafall.

Lina S: jag tror att det kan vara nyttigt att göra det när det är bra sas så att man inte faller i fällorna sen och det börjar gå neråt. Lite tips och trix kan ju alltid vara bra

Idag hade vi dop för E. Han vart lite trött efter ett tag i kyrkan, men annars gick det fint. Fina saker fick han och nu sover han gott. Han var vaken länge idag, med lite små powernaps i bilen bara. Hoppas han kan sova relativt ok inatt och inte blir för orolig. Jag är trött

• Rimfolina
    KaOl skrev 2010-07-23 23:33:15 följande:
    Vem var det förresten som hade barn som har problem med förstoppning? Rimfo?? Måns blir jättehård i magen och får då sprickor så att det blöder och gör jätteont; vi har försökt själva m katrinplommon, päron etc men det har inte hjälpt. Nu ska han äta Lactulos dagligen i 3 mån; det hjälper lite grann tycker jag, men inte helt. Har ni några bra tips?? (har alltså testat katrinplommon, päron, kiwi, fullkorn etc). Tycker så synd om honom när det gör så ont
    Jag skulle gå till barnläkare och kräva Movicol Junior. Det funkar väldigt bra för Ester och vi är nere på en halv dospåse om dagen nu.
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11