Lille -
till dig, du är så stark. Fast du får bryta ihop, vi finns här för dig! Kan inte riktigt förstå vad du går igenom även om jag fattar att det är fruktansvärt. Det är så ofattbart.... Ska genast slänga in lite mer pengar till din fond...
Jucea - söta bilder på killarna. Jag tycker att Ted är jättelik dig och Tag är lik Ph.
Vi hade det underbart i göteborg, så skönt att vara utan barnen. Usch det låter hemskt men det var faktiskt skönt, fast lika skönt var det att komma hem till dem igen
Vi bode inte på Avalon VT, utan på Park avenyn - Elite plaza. Kanonfint. Det fanns också gym och spaavdelning. Jag tränade faktiskt båda dagarna, duktigt va!
På tis kvällen hade vi bokat relaxen, en liten pool och ångbastu + vanlig bastu och en tropisk dusch. Där var vi själva och myste. Jag trodde att det bara var vi som skulle vara där för det var ganska litet. Så vi sexade till det där inne
Vi han precis bli färdiga innan 4 grabbar kom in
haha snacka om tur, jag hade nog dött annars...
Idag har vi varit på en stor lekplats i helsingborg och träffat alla mina tjejklasskamrater som jag gick med ettan till nian. Vi var bara 7 tjejer i min klass. Alla har barn och de var med så det var superkul. En av tjejerna har en dotter som är 17 år
Ikväll kommer alla hem till mig och äter och dricker vin utan barn, så mysigt.
Några har jag träffat och en har jag tät kontakt med, men några har jag inte sett på många år. Och vi alla har inte träffats ihop sen nian typ... Men så är vi också utspridda över halva världen, jag i lilla Viken, sen är det, Luxemburg, Danmark, Irland, Bryssel, Stockholm och Åsljunga
så ni förstår att jag har kämpat för att få till en träff då alla kan!