• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Fick veta igår kväll (inatt) då vi surfade efter en telefon att en Iphone kostar typ 10 000 kr.... Vet att några av er har det, hur fasen tänkte ni då??? Köpt med abb, eller tyckte ni att dom var så bra helt enkelt??

Jag avskyr verkligen phs android, vilket är trist eftersom det är marknadens bästa enligt mängder tester... Så nu kollar jag på en xperia x10 mini pro istället , som jag säkert kommer hata så fort jag känner på den, för ph hade en xperia förut som jag avskydde den också. får kanske försöka trimma upp min nuvarande till att göra det jag vill istället..... skulle verkligen önska att jag kunde facebooka och blogga enkelt med bilder direkt från telefonen.

• lille08

Jucea: Här finns en iPhone... och japp, jag tycker den är jättebra!! Köpte den med abbonemang och betalar några hundra i månaden. Hade en annan mobiltelefon med ett annat abbonemang förut, men sen jag bytte så har det faktiskt blivit ett par hundra billigare varje månad. Får ringa upp större delen av summan + fri surf. Förut betalade jag för varje samtal + surftid. Tror bara att det var sms:en som var "gratis"... vilket passade mig sådär för jag sms:ar inte så värst mycket.

Jag var lite skeptisk till iPhone först. Vann ju en Samsung-telefon i höstas som hade hur mycket finesser som helst... som en liten dator... men fy vad den var bökig att använda. Totalt ologisk och jättejobbig! Nä, inget för mig! Så den fick min sambo ta över. Fast nu tröttnade han på den också, sålde den och köpte en begagnad iPhone (3500 . Kollade även på nya utan abbonemang men de var svindyra. Skulle i och för sig tro att de gamla modellerna sjunker mer och mer i pris nu när den nya iPhone 4 kommer.

• luzorsus
    jeng skrev 2010-07-28 08:32:08 följande:
    Fick veta igår kväll (inatt) då vi surfade efter en telefon att en Iphone kostar typ 10 000 kr.... Vet att några av er har det, hur fasen tänkte ni då??? Köpt med abb, eller tyckte ni att dom var så bra helt enkelt??

Jag avskyr verkligen phs android, vilket är trist eftersom det är marknadens bästa enligt mängder tester... Så nu kollar jag på en xperia x10 mini pro istället , som jag säkert kommer hata så fort jag känner på den, för ph hade en xperia förut som jag avskydde den också. får kanske försöka trimma upp min nuvarande till att göra det jag vill istället..... skulle verkligen önska att jag kunde facebooka och blogga enkelt med bilder direkt från telefonen.
    kostade inte alls så mycket...4500
  • jeng

Lille,
    Vill skriva även här att vi tänker på dig och din familj! Fruktansvärda nyheter du fick idag och det är svårt att veta vad man ska skriva...

• Rimfolina

Hallon, Lana och lille: Tack!

Lille: Instämmer med jucea. Det är riktigt svårt att veta vad man ska säga och inte säga. Trots att vi aldrig har träffats så känns du verkligen som en vän och jag är otroligt ledsen för att du kanske inte blir frisk. Jag önskar så att det fanns något jag kunde göra. Du är så stark och modig, en riktig kämpe! Hoppas verkligen att du kan ge cancern en riktig jävla fight och leva i många år ännu. Jag ber om att du ska få leva smärtfritt... Stora kramar till dig, min vän.Gråter

• luzorsus

Lille: Instämmer med förgående skribenter! Läste din blogg för ett tag sen och du verkar vara stark i dina resonemang.Kan inte tänka mig hur det känns att verkligen behöva brottas med de tankar din sjukdom för med sig. All kraft till dig,mina tankar är mer dig!

• RosaNapp

Lille: jag är inte bra med ord så jag stämmer in med dom andra. Du verkar otroligt stark och jag hoppas du kan ge det en rejäl match. Tänker på dig mycket (men skriver ytterst sällan då jag är dålig på sånt). Mina tankar till dig och din familj.

• Hallonsocka

Lille: Jag läste precis din blogg och eftersom jag inte kan komma på rätt ord till alla känslor så vill jag bara att du ska veta att jag tänker på dig.

• tessiej

Lille: instämmer med dom tidigare inläggen. tänker på dig och din familj! Du verkar vara en stark tjej som ändå har en positiv syn på livet trots det du fått veta idag..och vem vet, mirakel har väl hänt? Hoppas det händer i ditt fall

Ebba 080805 & bebis BF 101110
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11