• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Jag gillar inte heller spindlar. Är inte rädd för dom egentligen, men jag har alltid haft långt hår och det har ju hänt någon gång att spindlar liksom fastnat i det och DET avskyr jag . Så nu tar jag död på alla spindlar jag ser i förebyggande syfte . Inatt när jag satt uppe med barnen s såg jag något som kröp ovanför Es huvud (dom låg nerbäddade på täcken framför tvn) och det var en slö spindel som nu vaknat av värmn. den levde inte länge och viken tur att E sov!
    Något jag tycker är vidirgare är silverfiskr.

Förresten var det bara fv inatt, men tilläckligt onda och regelbundna för att jag skulle börja klocka. Avtog dock vid 5-tiden. Sen har jag fått sova mellan 9-16. Har sovit väldigt tungt, men det var välbehövligt. Har varit mycket stress nu som tog ut sin rätt. Fick ett litet stressutbrott imorse...

Det här tangentbordet är ju under all kritik...

• jeng
    linn78 skrev 2010-04-06 18:18:33 följande:
    Jucea: vad fint det ser ut!! När kommer köket? Var köpte ni fototapeten till pojkarnas rum?
    tack!
    köket är inte ens beställt ännu, så det lär väl ta sin tid... köket har väl ca 2 veckors leveranstid, men bänkskivor osv är ju 6-8 veckor. det är ikea. men men det får bli som det blir, förr eller senare får man det ju gjort
    tapeten är från rusta. dom står för 99% av allt till huset kostade väl typ 350 kr. och den är väldigt svår att sätta, den sväller rejält, så man får vara snabb. vi hade en målare som satte den, och ändå har vi några flamingos där huvet inte riktigt passar ihop med halsen. men vi är supernöjda ändå, och ted tänker ju inte på såna skitsaker! 
  • jeng

jo, råd till er som vill sätta fototapet är att limma vävlim på väggen, sen springa och limma våden med papperstapetlim, och sen sätta dit den på väggen. då var det mycket lättare att få bort alla bubblor, och det gick snabbare att passa in den. de 3 sista våderna tog hälften så lång tid tillsammans, som den första våden gjorde ensam (då han inte hade vävlim på väggen först)

• goshheidi

Rosa, IIiii va spännande! Kanske det händer inatt :)
    Åh. Verkar jobbigt med din mamma. Egoister är vad alkisar är. Jag, jag, jag är det enda dom kan tänka på.... :( Kommer L att stanna hemma med barnen om hon är full?

Jucea, Är så himla imponerad av er! Ni gör ett jättefint jobb och fint blir det verkligen! Dendär lila tapeten är vacker!

• 3 barns mamma84

Tänkte jag kan väl berätta för er oxå hehe vi alla är ju gravida och och fått bebbe så jag lägger in mig med då

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
  • RosaNapp

Carina: är du gravid? grattis isåfall

goshheidi: hoppas inte det .
    Ja, vet  inte riktigt hur vi ska göra. Är hon full är hon inte välkommen och finns det ingen annan så måste han ju stanna hemma.

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-04-06 20:46:44 följande:
    Carina: är du gravid? grattis isåfallgoshheidi: hoppas inte det .Ja, vet  inte riktigt hur vi ska göra. Är hon full är hon inte välkommen och finns det ingen annan så måste han ju stanna hemma.
    Jepp jag är en gravid kvinna fick ett + idag på bim-6

Tack
  • 3 barns mamma84
    goshheidi skrev 2010-04-06 20:48:38 följande:
    Grattis Carina!! Håller tummarna nu att allt ska gå bra denhär gången.
    1000 tack jag hoppas det med DET måste bara lyckas nu!!!!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11