Nu sitter jag här och klockan är snart 05.00, har varit vaken sen halv fyra. Åhh så trist!! Sen vet jag att jag inte kan sova på morgonen sen när jag är trött, det tillåter inte busungarna
Kaol - Sam äter både kakor och godis
fast det betyder inte att jag tycker det är bra. Det gjorde inte Elliot i den åldern, jo kanske någon kaka ibland. Men försök att ge Elliot och inte Sam = omöjligt! Håller tummarna för att det inte är något farligt i ditt bröst...
Rosa - jag gillar båda dina namn, fast Liv lite mer.
Lana o Jucea - usch jag är likadan, jag har spindelfobi. Blir vettskrämd och börjar gråta om jag ser en sådan stor inne. Att inte visa att jag är rädd för barnen är omöjligt, jag styr inte över det själv... Jag har sagt till Steve att om jag hittar en sådan stor hemma så måste han komma hem från jobbet om ingen granne el kompis kan hjälpa mig. Skulle äcklet försvinna och gömma sig någonstans så måste jag flytta och kan inte ta med mig möblerna
Hade inte heller hållt en fågelspindel för 10 miljoner. Skulle gärna villja såklart, men det hade varit fysiskt omöjligt, hade inte kunnat få fram handen...
Fast jag har heller ingen ormskräck, de är jättefina tycker jag. Fast kobran är döläskig, tur vi inte har sådana i Sverige.
Carina - grattis
ni har ju kämpat för detta länge så jag hoppas allt går bra nu!
Jag har också problem med katter här hemma, två grannkatter skiter i vår trädgård hela tiden. Jag blir vansinnig
Fick tipset att spruta citron i trädgården, det gillar de tydligen inte..
VT - skönt att den lille börjar fixera sig, det är väl hyfsat ovanligt med nr 2? Sam gjorde aldrig det och då är det ju lättare att de får navelsträngen runt halsen om vattnet går och de "ramlar" ner..
Jucea - fint det blir. Jättesnygg den lila fondtapeten!
Miss H - härligt att Elton har börjat sova hela nätter i sin säng. Ni har haft det kämpigt länge!! Du ska se att ni snart glömmer hur jobbigt allt har varit och då ändrar säkret R sig om att han inte vill ha fler barn.
Sam har fått mollusker
Det är äckligt tycker jag, och det värsta är att de kan vara kvar i ett par år. Elliot har haft två när han var mindre men han fick aldrig fler och de är borta nu.
Men Sam har säkert minst 30, de flesta kring axeln och armhålan/sidan, någon på ryggen och någon nere vid foten. Men det är inget att göra, det är ju ofarligt och går bort så småningom. Han är ju såklart inte äcklig
bara molluskerna!
Igår satt jag och grannen och drack öl på trädäcket när våra 4 pojkar i samma åldrar lekte. Vi hade 30,5 grad och solen sken och himlen var blå, gud så härligt det var. Steve hade inte kommit från jobbet än och hans fru låg hemma i feber. Men vi hade det härligt