• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Mareld: perfekta kap, kul! Och vad skönt att du hittat en lägenhet som passar så bra och du verkligen vill ha. :)
    Ja, han har snutte också, tror det kommer gå lätt att ta nappen. Han har den egentligen mest av vana, saknar den i princip inte om han inte ser den.

Jag trodde också galan skulle gå på tv?

• Mareldsbarn

Idag får jag besked om jag får lägenheten eller ej. Åh kan han inte bara ringa så jag får detta ur världen Behöver åka till Gekås kom jag på. En bra plats( trots allt folk) att handla saker som behöver dubbleras för Julias skull. Men idag blir det till att möta upp moster o morbror som gör göteborg (de bor i sthlm). Tror bestämt jag ska handla lite räkmackor och ta med dom hem till mig på en fika. De har nog aldrig varit hemma hos oss sen vi flytta. Kan bli mysigt.

• Vilda Tiger

Mareld
    Ja, det är verkligen ett töcken man lever i då man sover dåligt. Jag håller alla tummar för att du får lägenheten! Du, om du ska till Ullared snart skickar jag gärna med dig en peng så du kan köpa babyalarm om de har där. Lana säger att de har helt okej såna för 350 kronor.

Två nätter har gått sedan vi införde nya rutinen på nätterna. Jag tog första natten, det gick sådär. Han sov oroligt i sin säng och till slut lade jag honom intill mig på madrassen på golvet. Han sov iaf till sex. Inatt hade Marcus honom. Jag fick springa till Lyckeli en del och Marcus hade fått vanka, vagga och somna om sjuttioelva ggr fram till tre, men sedan sov han till nästan sju! Oh, halleluja! Vi har fått upp hoppet och kommer kämpa på med detta nu ett tag.

• 3 barns mamma84

Hej flickor hoppas ni har det bra hast lite sömn problem hoppas det löser dig på alla sätt.

Här e det bara längtan och nervösitet hihi om 15 dagar ska vi på Tul och det hopas jag att överläkaren säger
     ''nu har vi ut honom'' ååååh längtar !!!
    Då e jag fullgången på alla sätt v 37+6 då
    Nu går det snabbt ..
    Nu ska jag bara njuta och njuta och se iframimot detta fast det är svårt då man också får panik.
    Igår hade jag en hel dag med värkar och idag TRYCK ner han fixerar sig nog misstänker jag

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Mareldsbarn

VT; Jag hojtar när jag åker och givetvis tittar jag efter babylarm då Har också hört att dom ska vara bra faktiskt. Vad skönt att ni faktiskt orkar med att hoppas att det kommer bli bättre med nätterna. Det är kanonbra ju! Kämpa på! Tror på er taktik!

Carina; Var rädd om dig nu när det inte är långzt kvar.

• 3 barns mamma84
    Mareldsbarn skrev 2010-11-15 17:53:29 följande:
    VT; Jag hojtar när jag åker och givetvis tittar jag efter babylarm då Har också hört att dom ska vara bra faktiskt. Vad skönt att ni faktiskt orkar med att hoppas att det kommer bli bättre med nätterna. Det är kanonbra ju! Kämpa på! Tror på er taktik!

Carina; Var rädd om dig nu när det inte är långzt kvar.
    Tack gumman
    Jo jag försöker försöker koppla av sambon hjälper mkt då jag inte kan o orkar säga till barnen längre.
    O stress men det blir bättre.
    Snart är det dags iaf att få vara tre barns mamma som gör mig skrämmande RÄDD hur ska man klara detta nu ?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Lana

Mareld va härligt med lägenheten. Håller mina tummar idag

VT;å framsteg ändå,härligt.ja det är bara att hålla ut ett tag till så ska det nog gå vägen.

• Lana

Mikael sitter just nu och rensar i alla papper å ja sitter ve datan
    Nä jag ska också hjälpa till alldeles strax.
    Imorgon ska jag lämna in våra förlovningsrignar för gravyr,Äntligen.har väntat då jag har ltiefeta fingrar för att få på den än :-/ men ah går jag ner det jag ska så kan jag ha den.

Vi håller på att renovera för fullt,en av våra hyresgäster flyttade förra helgen och nu har vi blåst ut hela lägenehten och gör nytt badrum,sovrum mm.Jag fyndade ett marbodalkök med 2år gammla luckor,stommar från 80-talet,fläkt,spishäll,bänkskiva,diskho och blandare för 1500kr.Ett riktigt klipp
    får hoppas vi blir klara snabbt,med det mesta utan badrummet iaf.en rörläggare kommer imorgon opch kollar på elementen och div rör.sedan ska vi måla och lägga golv och sedan ska bara köket upp så är det klart.går i ett naffs tidsoptimisten jag!

• RosaNapp

Lana: klart, snart klart ju!

Mareld: hur gick det idag?

VT: kämpa på.

Imorgon kommer barnen hem från L. Ska bli skönt.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11