• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Dom är hos L två nätter varje vecka, A tillsammans med E och V. Det går bra, men jag saknar dom.

• Lana

rosa,ja det förstår jag.ibland tänker jag att man kanske itne saknar dem så mkt.men de gånger vi lämnar Elly är det jätte jobbigt.

• jeng

Imorrn är prövningen av hon den där som försöker sno mitt jobb ifrån mig!!! Håll tummarna att hon inte passar in, så att jag får jobbet!!!! Hoppas att jag får veta imorrn redan!!!!

• Mareldsbarn

Lana, vad fint det kommer bli när allt är klart

Rosa, förstår att du saknar dom. Gott ändå att ni har funnit en bra planering där det ingår övernattning hos pappa. det tror jag barnen behöver få ha.

jag fick lägenheten! Inflytt som sagt 1/1! Känns mycket bra just nu. Ja så bra det kan göra i all sorg men va 17 jag måste blicka framåt för att orka också och utifrån den situation jag sitteri så är lägenheten och dess läge super super! me like!

Jucea, lycka till!

• jeng

Grattis Mareld!
    Super att du får en lägenhet du verkligen gillar! Sånt är ju viktigt för att man ska känna att man får en bra nystart också! 

• sthlmstjejen

Mareld: Vad kul att det ordnade sig med lägenheten! Så fort också!!

Rosa: Träffar L Er också? Stannar han hos dig ett tag och är med honom eller hur löser ni det?

jucea: Håller tummarna för dig!

VT: Låter jättejobbigt med sömnen, jag har ju använt 5 mm på mina barn, men då har de varit runt 7 mån. Har också haft såna problem med sömnen, då de vaknat en ggr i kvarten hela nätterna igenom. Har definitivt inte fått barn som sovit av sig själva så vi fick lära dem. Vet att många säger att 5mm är så hemsk men helt ärligt tycker jag inte det. Visst, jobbigt i början då de skrek, men efter 2-3 nätter sov de jättebra och alla var pigga och glada på morgonen.

• RosaNapp

Mareld: vad kul, grattis till lägenheten.

Sthlm: det är meningen att han ska komma och hälsa på två kvällar i veckan, mest för Er då. Det blir inte alltid så dock.

• Kvack

Mareld: skönt att du fick lägenheten . Grattis.

Jucea: Grattis till jobbet. Skönt för dig att komma ut i arbetslivet igen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11