Jag har ju fasen 3 stora sopsäckar här med jättefina kläder som jag borde försöka få sålt.... Men jag orkar inte ens börja, och det känns som att det blir så himla lite pengar, så att det inte är värt allt jobb... SUCK! skulle hellre stå och sälja på en loppis än på tradera typ, men jag vet inte om nån loppis här i närheten.
Har lagt ut vårt babyskydd på blocket nu, men det ligger flera stycken så det blir väl inte sålt... jaja jag provar iaf... ska lägga ut vår stora vagn med, men nu i vinter är det ju den enda som funkar här ute, så jag har väntat med det. men sen slog det mig att det är ju fan inte promenadstigar plogade här ändå så det kan ju kvitta.... vore skönt att få undan lite grejer.
Och idag har vi jagat som tokar efter nya bilstolar!! Våra var ju med i krocken så dom ska ju bytas ut. Vill såklart ha 2 nya britax hi-way och i samma tyg (som varandra, inte som våra gamla) men det var tydligen i princip omöjligt!! Fanns här i Linköping, som är enda butiken som säljer här i stan verkar det som... Men då var en av dom utställningsexet, och det kan ju ha hänt precis vad som helst med.... Men till sist hittade vi en webbutik som kunde leverera innan helgen, så det var skönt!
Äntligen börjar den där halsflussen försvinna här! Ted äter som en häst nu igen, och Tage är betydligt bättre nu med!! Mitt huvud är helt tjockt och jag har fortfarande lite feberkänningar eller typ sjukkänsla sådär i pannan och axlarna... Men jag är ju den enda som inte fick penicillin, så jag blir ju inte av med mitt lika fort. Jag vabbade ju förra veckan, så den här veckan blir det MYCKET att få ordning på på jobbet innan alla går på julledigt sen! Har massa reseräkningar och grejer som jag inte riktigt vet hur man gör med som jag behöver reda ut. Och så måste jag "fejka" min flexrapport med... Jag jobbar ju lite mer än jag ska, och måste in på möten på mina lediga dagar ibland osv. Och eftersom jag är FL på dom dagarna, så kan jag ju inte skriva upp att jag har jobbat då... Det blir så himla krångligt... Men men det är ju bara 2 månader som jag jobbar 50% sen blir det 100% så det får ju bli som det blir nu på pappret! det viktigaste är ju fasen att antalet timmar jag har jobbat stämmer. får påpeka för min chef varför det inte riktigt stämmer på pappret...