• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

Bra idé om kläderna!

Har jag missat men hur gick det för Saliva?

Är det några av era barn som är rädda av sig? Frida är väldigt rädd, tex berättade de på dagis att hon blev livrädd när de dammsög, hon är också rädd för olika barnsånger som jag inte alls kan förstå, hon blir lätt rädd för ljud och på nätterna drömmer hon massa mardrömmar. En fas?!

• Hallonsocka

Tessiej: Tusan. Jag har precis sålt bort kläder på blocket... annars hade det varit en bra idé men visst är det på ICA maxi här i umeå som man kan skänka mjukisdjur och lekasker? har precis varit och rensat på förrådet för att skänka bort sådant.

• Vilda Tiger

Sthlm
    Hon fick en Assar. Hon har inte skrivit här, bara på fb. Lyckeli har varit väldigt blyg men rädd tycker jag inte att hon är.

Jucea
    Duktiga Ted!

• 3 barns mamma84

när fick saliva ??

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • RosaNapp

sthlm: kan inte säga att jag märkt att A är rädd för något, men mardrömmar har han ofta så han vill gärna ha sällskap på natten, eller iallafall när han ska somna om efter en. Några kvällar nu har han velat att jag ska sitta bredvid i sängen när han ska somna.

Nu har Er börjat resa sig mot stöd och A tycker det är jättekul! Är kul att se hur han börjar mer och mer leka med honom. Innan har han mest tyckt han varit jobbig eller ivägen Inte riktigt, men, ja ni förstår.

• sthlmstjejen

VT: Aha har inte henne på fb tror jag!

Haha bara för att jag skrev att F var rädd för mkt så verkade hon inte det minsta rädd igår och i natt

• Mareldsbarn

Jucea, synd jag inte bor närmre dig. DÅ hade jag åkt hem till dig och plockat med mig all din "skit" till mitt nya hem istället för att du skulle slänga det Läste om det på FB

Sthlm, hoppas du får må bättre snartr. I varje fall bli av med illamåendet.

Rosa, har läst på fb och ska kommentera för det vill jag. DOck inte nu för nu hänger Julia över min arm och vägrar släppa mig.

Julia har haft över 40 graders feber sedan 3 dagar tillbaka, börjar la ge med sig men vips vad mör man blev i kroppen av att serva en liten febrig dam hela dagar och nätter

Nu ett glas rött! För detä r jag värd

• jeng

Mareld,
    Ja, känns som vi har grejer för 5 hushåll här!
    Fast nu är det nog mest skräp kvar! Man undrar var man får allt ifrån! Vi har ju inte gjort annat än kastat och gett bort och sålt grejer sista året!!! 

Förstår det där med hur mör man blir av sjuka ungar, även om man inte är sjuk själv. Jag är glad att jag höll mig någorlunda frisk, och iaf var som sjukast när Ted hade börjat piggna till och innan de andra blev dåliga! Men nu är det en vecka sen ph och tage fick sin penicillinkur, och jag funderar fortfarande på att sova innan ungarna har lagt sig om kvällarna!

• jeng

Ph kom hem med en ny ask lindor lindt mörka kulor till mig idag Hade iofs hintat om det men ändå!!!
    Och rött vin det har jag också minsann. Mums! 

• luzorsus
    Hallonsocka skrev 2010-12-16 12:45:05 följande:
    Tessiej: Tusan. Jag har precis sålt bort kläder på blocket... annars hade det varit en bra idé men visst är det på ICA maxi här i umeå som man kan skänka mjukisdjur och lekasker? har precis varit och rensat på förrådet för att skänka bort sådant.
    ja man kan lämna mjukisdjur på maxi i stan,inte leksaker dock
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11