• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Nu har jag fått tid för gastroskopi eller vad det nu heter... Dom ska ner med slangar och mäta tryck och syrahalter och jag vet inte vad... Ett dygn skulle undersökningen pågå... Och som om det inte vore nog med att man ska få slangar ner i halsen så får jag inte äta mina tabletter på 10 dygn innan.... Jag som just nu går på dubbel dos och ändå har jobbiga dagar då och då... Hur ska jag må om jag inte får ta medicinen alls???

Egentligen så undrar jag varför man gör undersökningen... Är det för att utesluta andra problem??? För min läkare sa klart att tydligt att antingen så kan man ha ett bråck, vilket man inte gör nåt åt, eller så kan man ha slapp magmun, vilket man typ ytterst sällan gör nåt åt...??? Jaha, så varför ska jag då ta reda på vilket det är lixom?

Jaja nu är det JUUUUUL iaf!
    Ikväll firar vi lilljul med släkten hos min moster, och imorrn blir det julafton, också med släkten, här hemma! Vi har massa kvar att göra, har inte städat än eller förberett nån mat eller nånting... Jaja, full rulle när blekningen är klar i håret och jag har lyckats väcka Ph!

GOD JUL på er allihopa!!!! 

• luzorsus

Har oxå handlat en hel del mer till mina barn än planerat Älskar att handla klappar Blev ett par nya täckbyxor, badskum och badbomber och hårspännen och hårband och grejs till henne. Ska in en sväng på stan idag oxå och köpa ytterligare nån till min kära man

Legokalendrar för 50 kr??? Vilket fynd? Det köper jag lätt om jag hittar Tova har haft lego kingdoms kalendern men hittar jag den andra köper jag den lätt

Tänker på Linda med familj...usch! 

• 3 barns mamma84
    TomteGod Jul
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 081210♥
  • RosaNapp

God Jul alla

Här startade vi natten med magsjuka på 3 barn. Tjohoooo!

• Mareldsbarn

GOD JUL fina ni!

Rosa, men USCH! Stackars er allesammans. Pågår det än eller är det värsta racet över?

3 timmar kvar i julandan sen jobb.... Fast jag vet att Julis har det kanon med farmor o farfar o pappa då och så möter jag upp dom när de kommer hem därifrån så det känns liiiite ok trots allt.

Tjing!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11