Alltså ibland undrar jag hur mina svärföräldrar är skapta..... Så trött man kan bli. Jag orkar inte ens påpeka grejer för dom längre för man tycker att dom borde kunna tänka själva!!
Nu hämtar dom ungarna, 2 timmar senare än avtalat - men det är väl ok ändå då...
Eftersom svärfar aaaaabsolut inte kunde sätta 2 bilstolar i sin bil (för då tar det ju upp hela baksätet på hans enooorma xc70/90 nåt...) utan istället tyckte att tage skulle fortsätta åka i sitt babyskydd... jaja, pga det så måste vi ju byta bil när dom har ungarna, så att dom har bilstolar. Men det går ju fan inte in i huvet på dom att man måste ha bilstolar om man ska ha barn! För nu höll han dels på att strandsätta mig här genom att inte lämna nycklarna till sin bil när han tog min, för då kan man ju lixom KÖRA med hans bil!!!!! (ph är borta med vår andra bil tills imorrn, så bil är ju rätt bra att ha) Men sen lämnade han dom ändå, men beslutade att han ska komma tillbaka sen när han har kört hem ungarna till sig, och BYTA BIL igen!!! Alltså jag blir så jävla trött så jag orkar inte ens kommentera det. Va fan, dels så hade jag då kunnat skjutsa ungarna när som helst på dagen till dom, om det nu inte var så att dom skulle ha vår bil. Och vad tror dom egentligen? Hur ska dom göra med barnen om nåt händer och dom måste köra???
Jag blir så jävla trött och jag orkar fan inte käfta om det gång på gång. Förlitar mig på att maken tar tag i såna där saker när det är hans föräldrar det gäller, men nu var han ju inte hemma idag....