• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Nä, nu kräks A igen! Jag tror inte det är magsjuka, jag börjar bli orolig för att det är något annat. Men vad?

• Lana

rosa,det kan nog inte vara det lättaste.hoppas det går rätt smidigt iaf.båda min har typ vägrat bröstet när de fick tänder.plus att joel började bita mig
    duktig du är som gått ner,ibland bara ramlar det av och det är ju lyxigt det är den effekten jag också väntade/ar på men kommer aldrig :-0

mareld,va mysigt att åka på en resa jag vill meee...

ja du kan ju promenera mer not våren eller dyl,så länge du itne är helt stillasittande så är det ju bra

• RosaNapp

Lana: här ramlar inga kilon utan hjälp, tror att jag just nu lever på effekten av träningen som blev innan snö och sjuka kom.
    Jag har försökt i omgångar att sluta amma, men Er är enveten. Nu ska det lyckas. Jag fick han att somna vid 23, utan bröstet eller välling. Sen vaknade han inte förrän vid halv 7, men jag tror han väcktes av A då. Sen somnade han om, efter ätit, till 8. Första gången han sovit hela natten, i egen säng dessutom. Synd att A kräktes, hade varit skönt att få sova en natt iallafall

Tror inte på allergi heller iom feber och snor/slem. Tror det är influensa den här gången. Alla är febriga nu och jag är också hängig.

• Kvack

Rosa: när ska det ge sig för er. Sjukdomarna bara går runt och runt hos er. Krya på er alla ordentligt nu.Kram.

• Lana

rosa,ja alltid är det något gott att han sov så länge,hoppas han fortsätter med det när du slutat amma,det är guld värt.Joel äter än på natten,jag har ju slutat amma men han äter 23,30 & 3 & 6 ungefär.

ja det kan ju vara det också,fy allt kommer på en gång hos er.

• Vilda Tiger

Kesso
    Nu är det ju lugnt, du är på rätt sida nyår och vi väntar med spänning!

Lana
    Hur går det med pulvret då? Nu har du ju klarat av två påsar iaf, tänker jag? Jag gillar inte idén men jag hoppas det funkar för dig trots mitt muttrande.

Rosa
    Grattis till viktnedgången! Jag sliter som ett djur men det står typ stilla nu sedan några månader tillbaka. Trots ganska hård träning två ggr i veckna. Min kropp släpper inte ifrån sig ngt gratis. Vad var det du tränade i höstas då? Du ville ju inte säga ngt, sa du, men kan du inte avslöja nu?

Mareld
    Jag tror det kommer bli en kanonresa för dig och Julia. Bara ta det lugnt och sedan börjar lite av "det nya livet" med allt vad det innebär för dig. En ny etapp i livsresan. Den kommer du att fixa galant. Du kommer lära dig massor, utvecklas som person, upptäcka nya sidor hos dig själv och sedan, om ett år, kommer du kunna se tillbaka på det här och se hur långt du har kommit. Kramar!

• Lina S

Rimfo - precis den menyn hade vi också på nyår fast vi valde en annan dessert, tobleronefondy!
    Vad tyckte du om maten, jag tyckte att det var gott.

Vi var hos oss och vi var 11 vuxna och 9 barn så man kan säga att det gick livat till.  Det är jobbigt att vara så många, men kul. Vi gjorde ju inte allt utan delade upp rätterna. Men det är rätt skönt att veta att vi inte ska vara här nästa år

Skönt att vara ledig en vecka till, är inte alls sugen på att börja jobba igen. Men snart är det ju sprotlov

Sam går i Elliots fotspår och är lika busig han. Jag är glad att jag inte ska ha en bebis nu om någon vecka för han är ju i samma ålder som Elliot var när han kom!

Min syster försöker skaffa barn själv nu, hon har varit i danmark. Tyvärr misslyckades det första gången, fast det var väl ganska väntat. Hon är 39 år (40 i aug) och är ganska överviktig. Men jag hoppas så att det lyckas någon gång för hon vill så gärna ha barn. Hon är singel. Det kostar ju en slant varje gång också...

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lana

VT, de kom på posten idag em så jag börjar till morgonen istället kan ju inte skada att putta på det mer haha
    men jag lovar en rapport imorgon.

LinaS,det låter som en toppen kväll andå,kul emd full rulle.
    Håller tummarna för din syster då,hoppas det går

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11