• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Sthlm: tror säkert det går bra, då är ju F 3 år . Nä, om du får såna problem med att amma så är det ju lika bra att skippa det.

Apropå allt och inget. Vilka skulle till gbg-träffen i sommar? Är bara nyfiken

• Vilda Tiger

Jag tror de som har "anmält sig" är jag, Lana, Mareld, Jucea, Rosa, Lina, Rimfo, Kaol. Minns inte om det är någon mer som har sagt ja än. Är det? Minns jag fel?

• Lana

hellu!
    vi hade ett toppen dop igår för fina Joel vi är supernöjda!
    Det bästa var nog när Elly och Lyckali står längst bak i kyrkan och skriker BAAAAAAAAAAAAAJJJJJSS!

oooh det ska bli så kul med en träff till sommaren

Och jag måste säga STORT BAMSE  GRTTIS till dig Kesso kramar och hoppas allt gick bra!du får berätta när du orkar!

• RosaNapp

Kesso: grattar här också

Just det, jag hoppas A ska kunna börja på samma avdelning som V. Er får ju börja småbarnsavdelning och om det inte går att A får börja 3årsgruppen så får han och Er börja i samma grupp. Men jag tror V både vill och behöver sällskap av A.

VT: tack. Ska bli kul att träffa alla

• Rimfolina

Grattis Kesso!

Ska bli jätteroligt att träffa många av er i sommar!

Har haft en rätt jobbig vecka. Min bror (som har DAMP) och hans tjej har separerat, fruktansvärt tråkigt för honom, henne och oss andra...

• Kvack

Rimfo: vad tråkigt

Äntligen är det tisdag och barnen har börjat igen. Nu startar vi om med rutinerna och allt blir som vanligt igen. Skönt.

• Rimfolina

Kvack: Ja, det är verkligen det. Jag är nog nästan mer ledsen än om det hade varit jag själv. Jag vet ju att jag klarar mig och att jag skulle kunna träffa någon annan om jag ville men det är inte lika lätt för min bror. Om inte hans tjej orkade leva med honom, hur ska då någon alls orka det? Det är så mycket mer komplicerat då man inte är som andra... Usch. Jag grät hela kvällen igår och såg inte klok ut när jag vaknade i morse...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11