• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

Ååååh det är såååå spännande att jag spricker.min syster har BF 14jan och åkte in idag och är öppen 3cm.JAG SKA BLI MOSTER..........faaan att det inte går snabbare!

• Kesso

.Lana: Vilken lyckost! Hmmm....själv bf. i dag o inget har hänt. Nu när barnen är hos mormor o morfar så kan de väl komma. De kommer nog tillbaka i morgon. Så lugnt o tyst de är här. bara för man väntar så kommer de inte.

• Lana

Kesso,jag håller tumamrna sååå för dig.när Kom Nils och Wilma?
    skönt att få en lugn och tyst dag.ja men säkert är det så,bara för man väntar och väntar så dröjer det :-/

• sthlmstjejen

Spännande Lana!

Kesso: Hoppas du föder snart, har du gått över tiden mkt förut?

Jag räknar nu alltid med att föda på bf+10 för ingen har kommit tidigare... ingen idé att vänta

• Lina S

Lana - jättekul att det är så nära i åldern mellan honom och Joel Bor ni nära varandra? Grattis igen! Är det din systers första barn?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • RosaNapp

Lana: vad kul

VT: ville jag inte berätta? Det var iallafall en sorts intensivträning, istället för att köra kondition i 30 minuter så kör man intervall på 0 och 100 i ett par minuter. Dvs total vila efter att kört 100% i 30-60s.

Jag mår skit, ungarna desto bättre. Ingen feber på någon idag, förutom mig, och mina alvedon är slut...

Reparatören till tvättmaskinen kommer idag. Äntligen! Men jag hade glömt att dom skulle stänga av vattnet idag, men tvättmaskinen skulle tydligen gå att fixa ändå. Värre är att jag nu inte har vatten för jag har inte hällt upp något eftersom jag glömde av det...

• Kesso

Med Vilma gick jag över 1 vecka och Nils kom 11 dagar förtidigt. Så nu kanke de blir i mellan då. Ja, snart då.

Lana: vad roligt! Grattis! De gick ganska fort då? Har allt gått bra för dom?

• Kvack

Jag har börjat att träna med min wii balanse board och det är ju faktiskt riktigt kul. Även sambon har börjat och barnen vill också vara med och träna. Så nu går den varm här hemma. Jag har ju lite problem med att ta mig till ett gym med 3 barn så det här är ju ett bra alternativ. Är det någon mer som kör med sin?

Lana: grattis till att du har blivit moster.

Rosa: hoppas att ni alla blir bra snabbt. Skönt att äntligen få tvättmaskinen lagad men synd att du glömde det där med vattnet.

Kesso: hoppas att det kommer igång snart :)

• jeng

Kvack,
    Jag har tränat rätt mycket med min! Men nu funkar det inte riktigt, för ungarna vill bara vara med... SÅ det är isåfall kvällstid, eller om dom sover samtidigt nån gång. Förut sov ju Ted mer så då kunde jag köra då, eller när Ted var på dagis och Tage sov tex. Men jag gillar det!!!
    Kör du Wii fit? Jag har EA Active också, och det är kanonbra tycker jag! Dock är jag för svag eller har haft för svårt med fogarna, för att klara av styrkeövningarna där. Jag har mest kört boxning och löpning och såna grejer där. PÅ Wii fit plus älskar jag Rythm Boxing!! Kör annars en del cykling, löpningen efter katten, steppen och rockringarna.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11