Linn
Nja, det finns bussar som går nära inpå där. Kanske det passar med tider så jag kan komma och hämta er på stationen och köra er dit? Från stationen är det annars först spårvagn till Mölndal och sedan buss 753 några hållplatser. Ska man in mot stan går det direktbuss därifrån in till Göteborg. Det går även ganska smidigt att ta sig från mig, det är ett bussbyte, eller så tar man bara första busse och går 20 minuter sedan.
Trädet var det en del som pratade om på facebook. Det var att vi kanske ska köpa ett japanskt körsbärsträd eller liknande, ett "mammaträd" och ge Lars och barnen. Men vi vet inte om de ska bo kvar i huset, och det vore ju hemskt trist att lämna trädet i den trädgården sedan. Då talade vi om att kanske be Linda föräldrar plantera trädet i sin trädgård, för där är ju barnen ganska ofta vad vi förstår. Så går diskussionen.
Rimfo
Tiden har gått för fort för att jag skulle ha en tanke på att Lindas begravning redan skulle ha varit. Men det har den ju...
Det är galet att världen rullar på sådär. Jag upplevde samma då pappa dog, och då mormor och morfar dog med. Man vill att ALLA ska stanna upp, och blir nästan förolämpad för att morgontidningen dimper ner i lådan som vanligt dagen efter att något så hemskt har skett.