• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

sthlm: ja, hur skulle jag annars ha en chans

Menjag kan väl säga så här. Vi fick allt till en träff, det gick snabbt Och mitt råd är: ragga inte karlar när ni är runt äl, ni blir blinda av era hormoner  

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2011-03-31 21:21:51 följande:
    sthlm: ja, hur skulle jag annars ha en chans

Menjag kan väl säga så här. Vi fick allt till en träff, det gick snabbt Och mitt råd är: ragga inte karlar när ni är runt äl, ni blir blinda av era hormoner  
    åååh vah e du gravid vågar man säga grattis ?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • sthlmstjejen

Rosa: Nu får du allt förklara dig mer Fick ni till det på första dejten? hihi.. och det är inte en "femma" på g nu direkt bara för det haha!

Nu har vi äntligen köpt en 7 sitsig bil så att man kan åka normalt allihop utan att jag med min mage ska tränga in mig mellan barnstolarna när vi åker allihop. Och nu får bebben plats också när den kommer ut  

• RosaNapp
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-31 22:46:46 följande:
    åååh vah e du gravid vågar man säga grattis ?
    Nej, jag är inte gravid. Bevare mig väl
    sthlmstjejen skrev 2011-04-01 08:42:14 följande:
    Rosa: Nu får du allt förklara dig mer Fick ni till det på första dejten? hihi.. och det är inte en "femma" på g nu direkt bara för det haha!

Nu har vi äntligen köpt en 7 sitsig bil så att man kan åka normalt allihop utan att jag med min mage ska tränga in mig mellan barnstolarna när vi åker allihop. Och nu får bebben plats också när den kommer ut  
    Tja, får väl smida medans järnet är varmt Menade mer att det klickade inte riktigt lika bra irl som på telefon, för mig iallafall. 

Gott med ny bil!  
  • sthlmstjejen

Rosa: Jo jag tolkade som att ni inte klickade så bra irl MEN du kunde ändå inte motstå honom hehe.. hur som helst, du kan ju dejta lite olika utan krav, är ju som bäst så efter en lång relation.

• RosaNapp
    sthlmstjejen skrev 2011-04-01 08:53:08 följande:
    Rosa: Jo jag tolkade som att ni inte klickade så bra irl MEN du kunde ändå inte motstå honom hehe.. hur som helst, du kan ju dejta lite olika utan krav, är ju som bäst så efter en lång relation.
    Ja, jag går ju inte in i en seriös relation direkt, direkt... Nä, han verkade lite knepig, trevlig, men knepig. Det var vissa saker som fick mig att reagera lite. Men lite kul kan man väl ha ändå Jag är svältfödd
    Men hur gör man sen? Han verkar  vilja mer och jag vet inte hur man gör Tänk om han blir sur? Märks det att jag inte kan något om sånt här???  
  • luzorsus

Går in på Lindas blogg varje dag och läser alla kommentare,går tillbaka i gamla inlägg...och som någon skrev jag saknar den vän jag ej träffat,men som gjort stort intryck på mig ändå.
    Hoppas hennes familj,printar ut bloggen,eller på något sätt sparar den då det finns så mycket som skrivits som säkert kan hjälpa hennes barn i framtiden, med alla frågor de kommer ha.

Ikväll ska jag iallafall ha kul! Jag ska lämna bort barnen och ska på Umeå Open,där mina stoora favvisar Håkan Hellström och Säkert spelar,ska bli såå jäkla kul!
    Dagen börjar med middag och första ölen på Boshop´s klockan 15  

• sthlmstjejen

Rosa: Mitt tips är att du träffar honom fler gånger om du nu vill det och märker du att han är mer intresserad än du av att ha ett seriöst förhållande kan du ju prata med honom att du vill ta det lungt och se tiden an.. men jag tycker inte att ni behöver ha det samtalet efter första dejten, då verkar han lite väl "på" så att säga.

Luzor: Hoppas att du hade en trevlig kväll!

Här har barnen blivit sjuka, Milo har feber och F är jätteförkyld.. får se om vi kan gå på kusinens 2 års kalas imorgon, idag blir vi bara inne.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11