• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Oj, hur kan jag ha missat att den varit? Känns väldigt märkligt och fel rent ut sagt att vi inte hade någon krans med Nu menar jag inte att det är någons fel, hoppas ni förstår vad jag menar.

Rimfolina: men, hoppas nerven växer ihop igen. Vilken otur att dom råkade kapa den. 

• Vilda Tiger

Jag håller med om att det känns märkligt, men nu kan vi inte göra ngt åt det. Kanske Kesso kan köpa en fin blomma i kruka åt oss och sätta på graven till hösten? Vi har gjort det som är viktigast - visat för Linda och Lars medan Linda levde att vi fanns här, att vi brydde oss och att vi sörjde med dem det som skulle komma. Nu vet vi ju inte hur Lars mottog smycket men det kom ju fram iaf. De fick ju kortet där med. Linda fick veta genom Magda till och med de sista timmarna att hon betytt mkt för oss och vi kan säkert hitta en stund i sommar då vi ses att hedra minnet av henne också.

• RosaNapp
    Vilda Tiger skrev 2011-04-13 14:00:00 följande:
    Jag håller med om att det känns märkligt, men nu kan vi inte göra ngt åt det. Kanske Kesso kan köpa en fin blomma i kruka åt oss och sätta på graven till hösten? Vi har gjort det som är viktigast - visat för Linda och Lars medan Linda levde att vi fanns här, att vi brydde oss och att vi sörjde med dem det som skulle komma. Nu vet vi ju inte hur Lars mottog smycket men det kom ju fram iaf. De fick ju kortet där med. Linda fick veta genom Magda till och med de sista timmarna att hon betytt mkt för oss och vi kan säkert hitta en stund i sommar då vi ses att hedra minnet av henne också.
    Absolut!

För borde väl garderoben öka när man går ner i vikt? Min känns som den krympt ju. Har inte alls mycket att ta på mig... Köpte byxor på Tradera, men har inte fått dom... borde varit här nu...
    Jobbigt att vara mellan storlekar också. Antingen är det lite för stort eller lite för litet. Hoppas iallafall att magen också ska börja ge sig lite nu när Er slutat snutta även på natten. 
  • Vilda Tiger

Ja, mellan två storlekar tycker jag också är jobbigt att befinna sig, Rosa. Antingen sitter det för tight och det vill man inte, eller så sitter det FÖR stort så man ser större ut än man är. Men storlekarna skiljer sig ju en del mellan olika tillverkare så jag brukar kunna hitta NÅT som sitter okej iaf, för stunden.

• Rimfolina

Fick just veta att begravningen är i morgon kl 11! Det var bara för sent att skicka genom begravningsbyrån. Har mailat er på fb.

• 3 barns mamma84
    Rimfolina skrev 2011-04-13 16:36:07 följande:
    Fick just veta att begravningen är i morgon kl 11! Det var bara för sent att skicka genom begravningsbyrån. Har mailat er på fb.
    vad fort det gick nu e hon uppe i himlen vår ängelHjärta

tråkigt bara att jag inte e välkommen på bf gruppen
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mareldsbarn

Underbara vår! Jag bara njuter! Julia har varit hos D ett par dagar och kom till mig idag. Vi har varit ute på picknick, busat i lekpark och plockat vitsippor!

Nu är arbetsdag 7 avklarad av 10 sen ledig en dag. Skönt. Det går fint på jobbet när jag nu lagt ribban lite lägre och sparar lite ork till privata ting såsom Julis. Just nu gillar jag balansen i mitt liv.

Har alla blivit friska från eländiga sjukdomar?

Förresten så var jag ute och sprang 3:an häromdagen då tänkte jag på dig VT. Jag är så galet impad av din inställning! Jag blev peppad av dig så TACK!

• Vilda Tiger
    Mareldsbarn skrev 2011-04-17 19:38:22 följande:
    Underbara vår! Jag bara njuter! Julia har varit hos D ett par dagar och kom till mig idag. Vi har varit ute på picknick, busat i lekpark och plockat vitsippor!

Nu är arbetsdag 7 avklarad av 10 sen ledig en dag. Skönt. Det går fint på jobbet när jag nu lagt ribban lite lägre och sparar lite ork till privata ting såsom Julis. Just nu gillar jag balansen i mitt liv.

Har alla blivit friska från eländiga sjukdomar?

Förresten så var jag ute och sprang 3:an häromdagen då tänkte jag på dig VT. Jag är så galet impad av din inställning! Jag blev peppad av dig så TACK!
    Men va roligt! Gör mig glad och beskriv min inställning, jag kan behöva en klapp på axeln och lite boost. Jag har inte sprungit sedan i ondags nu, jag var inte kry i fredag och Marcus har jobbar hela helgen så jag har fått ta barnen. Men imorgon eller på tisdag bär det ut! Jag behöver lite upppeppning nu för jag har ätit SKIT hela helgen, den här godisfria månaden ballade ut i en total orgie så jag kommer INTE att väga mig på några veckor. Men om jag kommer igång att springa några km tre ggr i veckan igen nu så ska jag nog ha fått bort det eller de extra kilona ganska snabbt, tror du inte?

Så skönt att du har hittat balans igen! Det gör mig glad.
  • Rimfolina

Härligt, Mareld!

Blir så sugen på att springa när jag hör hur duktiga ni är och när vägarna tinat fram även här. Får dock vänta ännu ett par veckor innan jag får träna för fullt...

Ska åka in till akuten igen och kolla varför halsen sväller igen på kvällen samt få ut nåt smärtstillande till natten så att jag får sova i natt. Usch, vad jag klagar och tycker synd om mig själv... :-/

• Vilda Tiger
    Rimfolina skrev 2011-04-17 19:54:28 följande:
    Härligt, Mareld!

Blir så sugen på att springa när jag hör hur duktiga ni är och när vägarna tinat fram även här. Får dock vänta ännu ett par veckor innan jag får träna för fullt...

Ska åka in till akuten igen och kolla varför halsen sväller igen på kvällen samt få ut nåt smärtstillande till natten så att jag får sova i natt. Usch, vad jag klagar och tycker synd om mig själv... :-/
    Du har all rätt att tycka synd om dig själv tycker jag. Jag tycker också synd om dig! Usch va jobbigt att känna att halsen sväller, kan jag tänka mig. Hoppas verkligen du kan få ngt som gör att du inte behöver ha ont!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11