Mareldsbarn skrev 2011-04-17 19:38:22 följande:
Underbara vår! Jag bara njuter! Julia har varit hos D ett par dagar och kom till mig idag. Vi har varit ute på picknick, busat i lekpark och plockat vitsippor!
Nu är arbetsdag 7 avklarad av 10 sen ledig en dag. Skönt. Det går fint på jobbet när jag nu lagt ribban lite lägre och sparar lite ork till privata ting såsom Julis. Just nu gillar jag balansen i mitt liv.
Har alla blivit friska från eländiga sjukdomar?
Förresten så var jag ute och sprang 3:an häromdagen då tänkte jag på dig VT. Jag är så galet impad av din inställning! Jag blev peppad av dig så TACK!

Men va roligt! Gör mig glad och beskriv min inställning, jag kan behöva en klapp på axeln och lite boost. Jag har inte sprungit sedan i ondags nu, jag var inte kry i fredag och Marcus har jobbar hela helgen så jag har fått ta barnen. Men imorgon eller på tisdag bär det ut! Jag behöver lite upppeppning nu för jag har ätit SKIT hela helgen, den här godisfria månaden ballade ut i en total orgie så jag kommer INTE att väga mig på några veckor.

Men om jag kommer igång att springa några km tre ggr i veckan igen nu så ska jag nog ha fått bort det eller de extra kilona ganska snabbt, tror du inte?
Så skönt att du har hittat balans igen! Det gör mig glad.