Lina S skrev 2011-04-08 20:38:07 följande:
Mareld jag ska försöka hitta det du skrivit på fb. Men är vi förresten vänner där? Jag är inte säker. Skäms lite över att jag inte har koll på allas riktiga namn här. Mitt är ju enkelt jag heter ju Lina S här och heter ju Lina även annars... Jag är dock definitivt fördomsfri så du behöver inte vara orolig
Ikväll är vi i Falkenberg hos Steves pappa. Alltid lika trevligt och alltid fantastisk mat. Imorgon åker jag till Ullared och möter upp ett gäng tjejer från GBG. Vi ska bo i en stuga som tillhör en av tjejerna föräldrar och sen ska vi shoppa på G-kås och dricka vin!!
Det är faktiskt ett gäng tjejer jag träffade här på familjeliv när jag väntade Elliot. Vi blev jättetajta så det är superroligt. Vi är bara sju stycken så därför är det lätt att träffas. Vi var säkert 20-30 från början och sen kom det hela tiden nya så därför var vi några som hade "hittat" varandra som gjorde ett eget liten gäng.
Men vi träffas tyvärr inte så ofta för alla är utspridda numer, när vi träffades bodde alla i centrala Göteborg, men nu bor ingen kvar längre....
Jag och Steve träffades för övrigt också på nätet. Det är toppen. Då kan man snabbt eliminera alla rötägg
Trevlig helg på er alla, kraaaam
Hahaha! Jag är avis på att du har ett andra internet-gäng, hur rubbat är inte DET?!

Ha det så skoj i Ullared, hoppas du får ett gott vin och att ni får skratta mkt, hela gänget.