• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger
    Lina S skrev 2011-04-08 20:38:07 följande:
    Mareld jag ska försöka hitta det  du skrivit på fb. Men är vi förresten vänner där? Jag är inte säker. Skäms lite över att jag inte har koll på allas riktiga namn här. Mitt är ju enkelt jag heter ju Lina S här och heter ju Lina även annars... Jag är dock definitivt fördomsfri så du behöver inte vara orolig Hjärta

Ikväll är vi i Falkenberg hos Steves pappa. Alltid lika trevligt och alltid fantastisk mat. Imorgon åker jag till Ullared och möter upp ett gäng tjejer från GBG. Vi ska bo i en stuga som tillhör en av tjejerna föräldrar och sen ska vi shoppa på G-kås och dricka vin!!

Det är faktiskt ett gäng tjejer jag träffade här på familjeliv när jag väntade Elliot. Vi blev jättetajta så det är superroligt. Vi är bara sju stycken så därför är det lätt att träffas. Vi var säkert 20-30 från början och sen kom det hela tiden nya så därför var vi några som hade "hittat" varandra som gjorde ett eget liten gäng.

Men vi träffas tyvärr inte så ofta för alla är utspridda numer, när vi träffades bodde alla i centrala Göteborg, men nu bor ingen kvar längre....

Jag och Steve träffades för övrigt också på nätet. Det är toppen. Då kan man snabbt eliminera alla rötägg

Trevlig helg på er alla, kraaaam
    Hahaha! Jag är avis på att du har ett andra internet-gäng, hur rubbat är inte DET?! Ha det så skoj i Ullared, hoppas du får ett gott vin och att ni får skratta mkt, hela gänget.
  • Rimfolina

VT: Haha, du är för söt! Jag är avis på att ni bor mycket närmare varandra söderut...

• Vilda Tiger

Rimfo - Ja, i vårt fall är Sverige alldeles för stort (långt). Men det ska bli så himla skoj att få dig hit ner i sommar!

• Kvack

LinaS: ha det så skoj med tjejgänget.

Tycker också att vi alla bor för långt ifrån varandra. Kan vi inte förminska Sverige lite så vi kommer närmare. Vore så kul att träffa alla ifrån tråden =)

• 3 barns mamma84
    Kvack skrev 2011-04-09 09:47:37 följande:
    LinaS: ha det så skoj med tjejgänget.

Tycker också att vi alla bor för långt ifrån varandra. Kan vi inte förminska Sverige lite så vi kommer närmare. Vore så kul att träffa alla ifrån tråden =)
    Håller med men jag befinner mig här långt ifrån sverige vore ju trevligt att träffa alla här precis som du säger.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Amadeus hade feber som började igår helt plötsligen.
    Och blev bara allt mer högre slutet inatt med en orolig mamma som fick vadda honom med vatten och alvedon och han skakade och var lessen.
    Nu har han bättre fortfarande varm men inte lika hög temp.
    Han var hur glad och pigg igår när jag lämnade honom hos dagmamman men sen ringde hon och sa att han hade feber på 38,8 ca så det var bara o hämta hem honom stakars amadeus.
    Typist att feber och förskylningar och massa skit sa finnas.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • RosaNapp

Lina: ha så kul, rensa inte GeKås bara

Kvack: var bor du? kommer du på sommarträffen?

Nu börjar en ny era. Er var ju hos L i några timmar förra veckan. Den här helgen ska han sova en natt där.
    Känns bra nu, det var mitt förslag, men det kommer nog kännas mycket märkligt sen. Tänkte åka och hälsa på syrran.  Men kom ju på precis NU att det kan jag ju inte ändå...

Vad ska jag då hitta på?  

• Kvack

Rosa: jag bor i Hallsberg. Ligger några mil utanför Örebro. Vet inte om jag har råd att åka någonstans i sommar då jag nu är utförsäkrad och ska börja få aktivitetsersättning. En sänkning på 3500 i månaden :(

• RosaNapp
    Kvack skrev 2011-04-09 15:54:45 följande:
    Rosa: jag bor i Hallsberg. Ligger några mil utanför Örebro. Vet inte om jag har råd att åka någonstans i sommar då jag nu är utförsäkrad och ska börja få aktivitetsersättning. En sänkning på 3500 i månaden :(
    Ok, vad tråkigt, men det förstår jag. Jag har inte heller mycket pengar, så jag är glad att jag ändå bor nära och har en syster i gbg
  • luzorsus

Sitter och tittar på stockholmskortet,fatta inte att man aldrig köpt det förr när man är där på somrarna,helvete vad man skulle spara pengar,bara att gå in på junibacken,skansen och grönan går ju på en förmögemhet för en hel familj...nu vet jag vad som ska införskaffas inför sommarens stockholmsresa

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11