• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp
    Vilda Tiger skrev 2011-03-30 19:19:58 följande:
    Jamen berätta, snälla! Vi behöver nog mixa det här med Linda med lite annat. Och Linda hade nog också velat veta.
    Finns inte så mycket att berätta än egentligen. Men det pirrar gott Det är inte det lättaste att få till någon ordentlig träff heller, men vi jobbar på det
  • Rimfolina

Jaaaaaaa, Rosa! Härligt med något positivt...

Har svårt att tänka på något annat än Linda. Sitter och läser hennes "länkade bloggars" inlägg om henne. Allt känns så overkligt. Går in på bloggen av gammal vana men inser att där inte kommer att hända något mer. Saknar henne redan så otroligt mycket och då har jag inte ens träffat henne irl.Gråter

• sthlmstjejen

Rosa: Nej men vad kul! Och oväntat, du som sa att du inte kände för att träffa nån

• 3 barns mamma84

Detta är pinsamt vet ni jag hade så brotom jag var i min lilla bubbla och jag skulle hinna lämna ebba på dagis innan 9 då hon skulle åka taxi med klassen så jag hade brottom.
    Jag gick in i affären skulle hämta ut 2 kr till taxi och så hade jag ställt hunden utanför affären som man gör.
    När jag kommer ut så hade vi brottom och glömde hunden utanför hahaha GISSA om jag blev förvånad när jag inte tänkte på det innan föräns vi var på ebbas dagis jag bara ''oj ebba nu glömde vi hunden''
    Ebba bara ''mamma du glömde hunden'' vi stannade till och jag lämnade ebba och hämtade hunden igen som sätt där hahaha

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Rosa: låter roligt och och spännade vad ska du göra först tänkte jag ÄR du gravid haha du får ta och berätta

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Lina S

Men va skoj Rosa. Finns det något mer underbart än att vara nykär! Fast du kanske inte är där än, men kanske snart! Håller tummarna för att det blir något bra av det hela.

Är det någon som själv har barn eller?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • sthlmstjejen

Rosa: Lite nyfiken, men har du träffat honom på nätet? Tänkte mest för att du har barnen nästan jämt så jag kan inte komma på hur du ska träffa nån annars hihi Jag träffade M på nätet för 10 år sen, inte så vanligt då.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11