RosaNapp skrev 2010-04-23 14:09:28 följande:
sthlmstjejen: beklagar. Kramar till dig.jucea: nej, så håller inte alla karlar på. Gott att ni fått släpet lastat nu. Hoppas det blir en lugn tur.Jag har ringt hem L, kan juknappt gå. Jag vet inte vad som händer här, jag känner det som att jag aldrig fått barn alls förut. Har "värkar" som inte känns som dom gjort tidigaer, har ett enormt tryck neråt, har ont på ett ställe så jag knappt kan resa mig från liggande/sittande (och var är det? för jag kan inte ens förklara var det gör ont ). Känns som att vattnet skulle kunna gå när som, men så har det känts i flera dagar. Så fort jag sitter så känns det som att något "rispar" i hinnorna (kommer ju ihåg hur det känts när vattnet gått med både V och A). Men inget mer händer! Ringde fl för att fråga om det onda, men dom kunde ju inte ge svar (fullt förståligt, jag kan ju knappt förklara hur eller var det gör ont) och det enda jag fick var att jag ska stå ut.
Yess gud vad kul antingen nu eller om några timmar har du din bebis men jag säger redan nu
Grattis på födelsedagen bebisen

och grattis mamma och pappa och barnen till nya syskonen
Det är en härlig kännsla en smärtsam kännsla en kännsla som aldrig är den andra lik men vi kvinnor känner igen när det verkligen verkligen är dags att krysta ut en melon