• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • linn78

förresten, huset var inte ALLS i min smak när jag var och tittade. Det kändes fel helt enkelt så fort jag kom innanför dörrarna. Det kunde ha blivit jättebra och var inte fult på något sätt men det stämde bara inte...

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-04-23 14:09:28 följande:
    sthlmstjejen: beklagar. Kramar till dig.jucea: nej, så håller inte alla karlar på. Gott att ni fått släpet lastat nu. Hoppas det blir en lugn tur.Jag har ringt hem L, kan juknappt gå. Jag vet inte vad som händer här, jag känner det som att jag aldrig fått barn alls förut. Har "värkar" som inte känns som dom gjort tidigaer, har ett enormt tryck neråt, har ont på ett ställe så jag knappt kan resa mig från liggande/sittande (och var är det? för jag kan inte ens förklara var det gör ont ). Känns som att vattnet skulle kunna gå när som, men så har det känts i flera dagar. Så fort jag sitter så känns det som att något "rispar" i hinnorna (kommer ju ihåg hur det känts när vattnet gått med både V och A). Men inget mer händer! Ringde fl för att fråga om det onda, men dom kunde ju inte ge svar (fullt förståligt, jag kan ju knappt förklara hur eller var det gör ont) och det enda jag fick var att jag ska stå ut.
    Yess gud vad kul antingen nu eller om några timmar har du din bebis men jag säger redan nu

Grattis på födelsedagen bebisen och grattis mamma och pappa och barnen till nya syskonen

Det är en härlig kännsla en smärtsam kännsla en kännsla som aldrig är den andra lik men vi kvinnor känner igen när det verkligen verkligen är dags att krysta ut en melon
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    Vt:
    Haha som jag skrev Det är en härlig kännsla en smärtsam kännsla en kännsla som aldrig är den andra lik
    Men så är det ju
  • RosaNapp

linn78: vad tråkigt, men det kommer fler hus

Ja, jag sitter och klockar värkar nu faktiskt. Inte så täta ännu, men kraftiga och kraftigare. Kan ju lugnt säga att det är dykmetoden omgående som gäller på dom så är det inte på g nu planterar jag röven på fl och vägrar flytta på mig förrän ungen är ute, på ett eller annat sätt .

• 3 barns mamma84
    RosaNapp skrev 2010-04-23 17:53:04 följande:
    linn78: vad tråkigt, men det kommer fler hus Ja, jag sitter och klockar värkar nu faktiskt. Inte så täta ännu, men kraftiga och kraftigare. Kan ju lugnt säga att det är dykmetoden omgående som gäller på dom så är det inte på g nu planterar jag röven på fl och vägrar flytta på mig förrän ungen är ute, på ett eller annat sätt .
    Haha men jag säger redan nu grattis då nu är inne på förlossningen i kväll eller natt
    Klocka på bara hehe hur ligger värkarna till just nu då ?
  • linn78

Rosa: Åhh ja, hoppas nu det har satt igång på riktigt, jag är så nyfiken på vad det blir för något och så namn!!
       nej, jag är inte ett dugg ledsen över huset, vi sitter ju inte i sjön... Det ska kännas bra när man går in i ett hus!
    Men jag har 1 till jag vill kolla på så är ni intresserade av fler hus i hörby så kommer länken här: www.hemnet.se/beskrivning/652437

• luzorsus

Gjorde tonfiskgratängen idag,den var gooood! Ett recept som nog kommer stanna på matlistan

• linn78

bra att den gör succé{#lang_emotions_laughing}. Åhh, nu blev jag sugen på den igen... Varför sitter jag på jobbet för?

• Vilda Tiger

Rosa
    Spännande!

Linn
    DET huset har mkt potential tror jag! Så många rum och gud va bra att ha så nära till lekplats och gräsmattor. Antar att ett gammalt par har haft det för det var ju lagom snygga mattor i en del rum, men va sjutton, det är ju "bara" att byta ut. Har för mig att ni är rätt haj på sånt.

• RosaNapp

linn78: gillade också det andra huset mer. Säger som VT, perfekt med så nära till lekplats och hörntomt. Inredning får man ju alltid fixa som man vill ha det sen.

Nä, nu gör det för ont, nu åker jag in...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11