• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • linn78
    Strözzel skrev 2010-04-23 09:21:23 följande:
    Jag sitter hemma på rumpen med foten högt sen i onsdags då jag gjorde en operation för skräddarknöl. Kom då på att det var väl någon här som hade gjort detsamma för ett litet tag sedan?
    jag opererade bägge mina skräddarknutor för några veckor sen. Det har blivit jättebra!!
  • goshheidi

Linn, ja de tyckte den var jättegod. De åt upp hela gratängen. Trodde det skulle bli lite kvar åt mig till följande dag, men inte :) Idag får jag svärmor på besök så ska bjuda åt henne med.

• sthlmstjejen

jucea: kan knappast hålla med om att alla killar tycker att det är häftigt/kul att dricka tills man spyr... låter väldigt omoget enl mig. Och jag skulle blivit skitsur om min man/sambo skulle supit så mkt att han var för bakis för att flytta när ni bestämt det!

Har inte haft en bra dag, min farfar dog i morse. Knappt en månad efter att min farmor dog, han klarade väl inte av saknaden efter henne för han var inte sjuk innan. Och till råga på allt mår jag dåligt av hur livet är just nu. Ja, efter regn kommer sol säger de ju... hoppas att det stämmer.

• jeng

Sthlm,

Håller med Kvack, stora kramar till dig! Och hoppas att det vänder snart!
    Linn,
    Haha vilken morgon. Men som sagt, jätteduktigt att han sa till, synd bara att det var för sent!
    Här har vi nu proppat släpet fullt. Blir mer grejer än vi hade tänkt köra, eftersom vi hade en hel dag på oss nu att packa! SÅ det är ju skönt iaf! Lite grinigt dock, för vi håller Ted vaken nu så att han somnar i bilen sen. Hoppas att Tage somnar också, men man vet ju adlrig nu med hans bak... 3h tar det med släp ungefär, och sen brukar vi stanna på max i jänköping för att äta och dricka kaffe. det är precis lagom avbrott! Enda problemet är att Ted nu börjar smacka så fort vi åker bil och stannar nånstans, för han tror att han ska få strips
  • RosaNapp

sthlmstjejen: beklagar. Kramar till dig.

jucea: nej, så håller inte alla karlar på. Gott att ni fått släpet lastat nu. Hoppas det blir en lugn tur.

Jag har ringt hem L, kan juknappt gå. Jag vet inte vad som händer här, jag känner det som att jag aldrig fått barn alls förut. Har "värkar" som inte känns som dom gjort tidigaer, har ett enormt tryck neråt, har ont på ett ställe så jag knappt kan resa mig från liggande/sittande (och var är det? för jag kan inte ens förklara var det gör ont ). Känns som att vattnet skulle kunna gå när som, men så har det känts i flera dagar. Så fort jag sitter så känns det som att något "rispar" i hinnorna (kommer ju ihåg hur det känts när vattnet gått med både V och A). Men inget mer händer! Ringde fl för att fråga om det onda, men dom kunde ju inte ge svar (fullt förståligt, jag kan ju knappt förklara hur eller var det gör ont) och det enda jag fick var att jag ska stå ut.

• jeng

Rosa,

Ja jisses, undrar om det blir en badrumsbebis för dig också
  • Vilda Tiger

strözzel
    Jooo, det har jag , men inte täcker det hela soffan.

Linn
    Hahahaha! Sorry, men gud va komiskt det låter då man inte själv behöver ta hand om konsekvenserna. Söta Axel - bajsar på golvet...

Sthlm

Jag vet att vi talade om det för ett tag sedan, då din farmor gick bort - hur din farfar skulle klara det. Jag beklagar verkligen din förlust, och förstår att sorgen är extra jobbig att handskas med just nu då du inte är på topp i livet vad gäller annat.

Rosa
    Knepigt med det där onda, men ingen förlossning är ju den andra lik. Nu är det kanske dags för mig att poppa popcornen och vänta på upplösningen då!?

• linn78

sthlm: Vad tråkigt med din farfar *kram* Jag tänker fortfarande på min farmor i stort sett varje dag och hon har varit borta nu i 1,5 år=(

Rosa: ser att du inte är inloggad men ska du åka in till fl för att bli kollad eller? hoppas att vi får bebis besked snart=)

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11