• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

Just det, angående sånger är F en liten sångerska och sjunger hela tiden. Tex så sjunger hon "lille slut oooo lille slut" vilket betyder I ett hus i skogens slut. Sen sjunger hon blinka lilla stjärna, nästan alla ord rätt faktikst utom stjärna

• Kvack

Jucea: fin bild på tage.

Ida är en riktig liten sånglärka Hon sjunger: Blinka lilla stjärna, bä bä vita lamm, lille ko lille ko lille söte kooa, lilla snigel akta dig.

• jeng

ted sjunger inget minsann. eller jo, han lallar till sina favvisar på radion ("i've gotta feeling" främst  och unstoppable med Ola hihihiiii mammainspirerad ) och när vi gör imse vimse så kan han göra lite av rörelserna och då nannar han också fast det är ju långt ifrån att sjunga.

ph är överdrivet bakis så det blir ingen flytt idag... suck...
  • RosaNapp

sthlmstjejen: nej, ul är inte standard här, men får det på måndag då.

jucea: men, vilken tajming! vad irriterad jag hade blivit...

• sthlmstjejen

jucea: haha ja Fs favvosång är: bäboy som hon säger, dvs manboy som är syskonens favvolåt!

• Lana
    Lille,härligt att se dig här

jucea,hoppas roooooomban funkar bra
    skitkul att se förändrningen i ert hus.
    han är supersöt Tage!
    mäh,varför är han så bakis idag,han visste ju ni skulle flytta.trist för dig.

amelie, heeej längesedan,kul att du kikade in

missH;jätte fin tatuering.ja gska också göra en med barnens namn i framtiden.

saliva, Elly sjunger allt möjligt.favoriten att sjunga är "blommig falukorv" haha.annars så sjunger hon gärna jämt.vi kan sitta och äta och prata om ngt så helt plötsligt bryter hon ut i sång

linn,det verkade ju som ett toppen hus,med möjligheter att bygga om och allt.ni kan ju bygga om det ena vardagsrummet till ett sovrum längre fram.

Idag har vi varit på TUL.Det gick jätte bra fast har gått från plussidan till minussidan.Så vi fick ett nytt TUL om 4v.hoppas den väger som den ska då.Dock spelar det ingen roll om den är liten,men just då kan jag förbereda mig på vad som komma skall.allt tjöt fråm BVC mm.
  • goshheidi

Felix sjunger inte direkt, men när vi lyssnar på sjörövarfabbes farfarsfar så säger han OJ OJ OJ när den biten kommer. Ni vet... Oj oj vad står på, fabbe blir plötsligt blek å grå ojdå vad står på oj oj oj oj oj oj OJ OJ OJ OJ :)

Och när vi sjunger lilla snigel så säger han akka dej, akka dej och visar med fingret att man ska akta sig :)

• jeng

Nu är iaf hälften av grejerna lastade på släp. Det blev kebabtallrik ikväll (fanns ju inget annat än nonstop hemma typ eftersom jag hade räknat med att vi skulle åka...) och Ted fick en Calzone Han åt så redigt så min skräpmatsprins. Och det som blev kvar det blir perfekt natt macka sen

Jag fick en astmaattack när vi skulle bära ner lite möbler till släpet, får ofta det när jag är täppt i näsan. En känsla av att jag kan andas, men jag får inte i mig nåt syre. Nu blir det mkt värre också pga pollen. SÅ det var ju bara att ta astmamedicinen och sätta sig ner och vila. Fick börja skissa på bygglovsansökan istället för att bära. Fortfarande lite yr, men bättre iaf.
  • linn78

jucea: tage e supersöt!! Svårt att se på den bilden men dom är inte så lika längre som i början eller? Ted o tage alltså=)

Lana: det finns redan 6 sovrum så jag tvivlar på att vi behöver fler{#lang_emotions_wink}, jag har redan sagt till sambon han får "snapp-snapp" för här ska det absolut inte bli fler ungar...

• luzorsus

Myra sjunger väl inte riktigt men sjunger med,de ord hon kan och lallar med i bla. Imse vimse,blinka lilla stjärna,pippi långstrump etc. Pippi är storfavoriten just nu!
    Hon kan även komma och visa med fingrarna klättrands upp i luften och så säger hon "iM" "Im"...då är det Imse vimse hon vill höra "binka" Blinka lilla stjärna..underbar ålder de är i just nu

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11