• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Hemma från shoppingtur på Plantagen Köpte massa skoj, och ska nog tillbaka imorrn, för det fick inte plats mer i bilen. Men då måste jag få ner allt (eller iaf nästan) innan dess, för att Ph ska godkänna det Billigt och superfina grejer! Bloggar nog om det sen.

• 3 barns mamma84

Jag förlorade 3 lit blod och dom beställde blod till mig men jag slapp ta tack o lov jag blir bara så äklad av någon snnas blod men blod er bar jag vet men jag har bara så att jag kan inte ha något annat än mitt..

(Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Rimfolina

Rosa: Skönt att det kändes bra med L och härligt att få mysa med lillkillen! =)

jucea: Kul att det händer så mycket! =)

• Lina S

Tack VT {#lang_emotions_sunny}

Jag har varit i trädgården nästan hela dagen, jag ÄLSKAR vår nya trädgård den är så fin!

Nu ska vi snart gå in till grannarna och grilla. Har gjort tzaziki, gud så gott!

Vem var det som frågade om resa innan, till grekland? I alla fall har vi hittat en jättebra resa till Rhodos med all inclusive. Jättefint ställe och det byggdes förra året. Där finns ett piratskepp med rutschkana ner i barnpoolen.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • luzorsus
    Lina S skrev 2010-04-25 17:44:09 följande:
    Tack VT Jag har varit i trädgården nästan hela dagen, jag ÄLSKAR vår nya trädgård den är så fin! Nu ska vi snart gå in till grannarna och grilla. Har gjort tzaziki, gud så gott! Vem var det som frågade om resa innan, till grekland? I alla fall har vi hittat en jättebra resa till Rhodos med all inclusive. Jättefint ställe och det byggdes förra året. Där finns ett piratskepp med rutschkana ner i barnpoolen.
    vad är det för hotell ni hittat? Lät barnvänligt och bra
  • Kvack

God morgon alla. Har varit vaken sen 5.40 då Ida vaknade. Ska snart iväg till kursen. Min syster var här och hämtade alla barnen för det är KUT-dag på både skola och dagis. (Kompetensutvecklingsdag.) Hon kommer tillbaka med dom ikväll. Ska bli så skönt att få vara lite barnledig. Har inte varit det sen i oktober. Ha en bra dag.

• goshheidi

Feix är förkyld och sovit jättedåligt och jag med. Räknar sekunderna tills klockan blir 12 och han går och sova dagssömn så att jag också får ta en tupplur. GÄÄÄSP

• lille08
    RosaNapp skrev 2010-04-24 07:37:42 följande:
    01.33 tittade herr johansson ut:). Skriver mer senare, sitter på fl just nu . Tack för tumhållningarna :)
    Grattis!!!
  • lille08

Vill bara tipsa om att jag har en tävling inne på min blogg just nu om någon här vill ta chansen att vinna söta kläder från Lundmyr!

Man behöver inte ha en egen blogg för att vara med.

lindaskriver.blogspot.com

• jeng

Japp, i princip allt som köptes på Plantagen igår är nu planterat (ja redan igår kväll faktiskt). För att vara extra duktig (suck) så har jag dessutom planterat om allting en gång... Tog nämligen fel på tomtgränsen och satte allting utanför Jaja, så kan det gå. NU är det iaf gjort, och idag ska jag ge mig på att vattna. Förhoppningsvis ska det inte behövas så mycket vattning för det är dyngsurt i backen, står vatten när man gräver hålen att plantera i...

Ja, så när Ted har sovit så blir det troligtvis ännu en tur till Plantagen Ska köpa några fler krukor att plantera i, plus att jag var heeeelt säker på att jag köpte en dvärgsyrén till uteplatsen igår, men inte då
    Och nyss kom min nya superfina köksassistent, och tvättmaskin och torktumlare Såikväll får Ph koppla in, och så kan jag ta hand om det 3 meter höga tvättberget
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11