Hejhej!
Jag var hos bm idag och det såg bra ut. Har börjat samla på mig vatten så vikten rasar ju iväg, men idag var första ggn jag sa till henne att jag inte vill veta. De får skriva ner det men jag mår inte bättre av att se de där tresiffriga talen som kommer vara nu. Det ordnar sig sedan! SF är 35 nu, hb127, tryck 120/20. Hjärtljud 140 i snitt. Jadajada, ni vet gången. 
Va har vi gjort mer? Jag har fikat med vänner på förmiddagen, före bm, och nu på kvällen var jag och M på en föreläsning av Susanna Heli, som har skrivit boken "Föda utan rädsla", som till mångt och mycket handlar om dykmetoden. LOVE IT! Den var bra och vi fick en del verktyg med oss till förlossningen. Mest om hur Marcus kan stötta mig under fl, och det kändes rätt för oss.
Lana
Gott att de kollar upp dig mer. Det kan skilja så mkt beroende på vem som utför TULet. Har ni haft Bokström något? Han är mkt bra, är noggrann och hamnar enligt min bm oftast närmast den faktiska vikten då han mäter. Jag har bett om att få honom under mina TUL nu, och gillar honom skarpt.
Jucea
Gott att ni fick packa lite iaf. Hade han haft det bra på avtackningen igår då, Ph?
Sött med era barn som sjunger.
Lyckeli kan många rörelser till låtar och mimar med, men det kommer inte så många ord då hon "sjunger". Hon är dock jättemed på alla rörelser och ÄLSKAR sångstunden på ÖF. HOn sitter som ett ljus i Marcus knö och har klart sina favoriter. Och om fröken glömmer en så påminner Lyckeli om den låten.