• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • linn78

Det är ett helt område som är byggt samtidigt då på 70-talet. Problemet är att många av de husen är mögelhus, men detta ligger lite högre i pris än vad de brukar så jag gissar på att det är ett av de bra husen. Man märker mögellukten så fort man kommer in i något av dom husen så det är ingen risk att man missar det på visningen. Möglet är ofarligt men har en ganska speciell doft som sätter sig i allt, har en del skolkompisar som alltid luktade så fast dom märkte inte det såklart. Men jag är inte intresserad om det skulle vara ett av de dåliga husen.

• 3 barns mamma84

Rosa:
    tänker på dig stort grattis ska själv sova nu men imon ojoj

(Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • RosaNapp

01.33 tittade herr johansson ut:). Skriver mer senare, sitter på fl just nu . Tack för tumhållningarna :)

• linn78

Stort grattis!!! Då blev det en påg som jag tänkte!!  massa kramar till er!!

• sthlmstjejen

Rosa: Stort grattis! Hoppas att allt gick bra!

• Rimfolina

GRATTIS Rosa! Bra kämpat!

sthlm: Skickar en stooooor kram!

linn: Dubbelgrattis! Vad spännande!

Ja, som ni kanske har märkt har jag inte varit in på drygt en vecka. Kommer inte ihåg allt som jag ville kommentera, som vanligt, men jag har i alla fall läst ikapp. Patriks dator gick sönder för ett tag sen och vi var utan dator några dagar. Jag märkte rätt snabbt att vi fick ett mycket mer harmoniskt familjeliv utan dator så jag försöker att inte sitta vid den så mycket. Därav kommer jag inte att hinna in så ofta längre... Men jag tänker på er alla och kikar in när jag får tillfälle! Kramar.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11