-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag tycker att offwhite är superfint till svart. Till allt faktisktRiskiflickan skrev 2011-04-14 11:03:32 följande:Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :)
-
Jag önskar också att alla hade kommit på lördag! Men vi blir nog sex va? Jag, Kavat, Asereht, Passau, Zasata och Lindadjo. Ujujuj, tänk när vi skall gå där i bredd allihopa och babbla
-
Ja denim flyttar till Lindadjo. Jag älskar denim men är för ombytlig och jag lovade att hon skulle få ta över den.
Nu har jag brun och klarblå cambas + frog sand. Samtliga med varukorg sen varierar jag sufflor. Men röd skulle jag kunna tänka mig, har bara problem med vad jag isf skulle göra mig av med för jag gillar alla andra med + att en frogklädsel vill jag ha kvar inför framtida försäljning. Inte för att det spelar roll kanske?
-
Fröken Småland skrev 2011-04-14 10:39:32 följande:Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättre
Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev* -
Fördelen med svart bas är ju att alla färger passar. Rött eller klarblått är hur snyggt som helst tex.Riskiflickan skrev 2011-04-14 11:03:32 följande:Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :)
-
wäjh ! Va bra att allt såg bra ut...vilken v är vi du i nu ?Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 10:47:34 följande:*chockad över Frk S uttalande*
Har varit hos bm idag och allt såg bra ut!
Kavat: Jag har gärna Vemund mot mig så länge som möjligt. Än har han inte börjat protestera heller. Tin vägrade sitta vänd mot mig från 5-6 månader men Vemund har inte ens gjort en antydan om att han vill åka åt andra hållet.NejAsereht skrev 2011-04-14 10:53:38 följande:Men Frk S, inte svära!
Men jag tänker ungefär som du, sälja av och köpa annat tills man tröttnar typ. Själva vagnen i sig är ju intee värd mkt så man kan lika gärna slita klart och sälja billigt sen.
Jag är lite sugen på röd bas men kan inte bestämma mig för om det är värt besväret. Kan ju eg lika görna köra brun eller sandbas med rött topset eller hur (svara ja).
Nu släpper jag ju iväg en basklädsel + en åkpåse till Lindadjo vilket innebär att jag gjort mig av med hälften. Så nu har jag tre baser, två kompletta topset, två sommarsuffletter och två suffletter utan resten av setet. Får se hur jag känner det färgmässigt om någon månad eller så.
Önskelista är svart canvassuffla, rosa suffla och top (gillar den bubbelgumsrosa då den matchar min väska) och så kanske en röd canvassuffla. Får se om jag gör något åt det eller bara fortsätter önska mig.
Min vagnpark känns rätt perfekt faktiskt.Rödbas är jag med lite sugen på...så man kan köra helrött
jag kan köpa din frog när du slitit klart på denwäjh!
så en hybrid av dem alla skulle vara bäst om man kunnat ? men frogen är bättre än cammen för att?Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:02:52 följande:På första plats kommer Frog (med Cameleontopp). På andra plats Cameleon eftersom Geckon saknar lyftbygel och är lite omysig med ofodrat tyg osv. Men Geckon har bäst köregenskaper av dem alla. Så det är en win-win-situation helt enkelt -
Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:03:22 följande:Asereht: är det denim du har gjort dig av med?
hemska tanke !!!
har du gecko?Riskiflickan skrev 2011-04-14 11:03:32 följande:Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :) -
Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:13:20 följande:Jag önskar också att alla hade kommit på lördag! Men vi blir nog sex va? Jag, Kavat, Asereht, Passau, Zasata och Lindadjo. Ujujuj, tänk när vi skall gå där i bredd allihopa och babbla
-
den klarblåa flyttar hitåt om det skulle vara så serrhu!Asereht skrev 2011-04-14 11:19:35 följande:Ja denim flyttar till Lindadjo. Jag älskar denim men är för ombytlig och jag lovade att hon skulle få ta över den.
Nu har jag brun och klarblå cambas + frog sand. Samtliga med varukorg sen varierar jag sufflor. Men röd skulle jag kunna tänka mig, har bara problem med vad jag isf skulle göra mig av med för jag gillar alla andra med + att en frogklädsel vill kvar inför framtida försäljning. Inte för att det spelar roll kanske? -
Hojtar till om det blir aktuellt.Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:29:29 följande:den klarblåa flyttar hitåt om det skulle vara så serrhu!