-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Prus: 28+5
-
bra! hojta om den bruna oxå... vettja!Asereht skrev 2011-04-14 11:35:10 följande:Hojtar till om det blir aktuellt.Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 11:38:01 följande:Prus: 28+5
ojoj va tiden går snart är hon bebis här ju! magbild! -
Asereht skrev 2011-04-14 11:35:10 följande:Hojtar till om det blir aktuellt.
-
En bubbelgumsrosa (gamla) fleecesuffla hade sutt it som en smäck nu. Blir inte riktigt vän med varken den bruna eller orange till. Kan man köra sommarsuffla nu?
-
tänk blåbas till sufflan som Linadjo sytt ....gåshud av välbehag!
-
jag är inte så förtjust i sommarsufflorna ... duckar för ev ruttna tomater. gillar inte nätpartierna...Asereht skrev 2011-04-14 11:43:09 följande:En bubbelgumsrosa (gamla) fleecesuffla hade sutt it som en smäck nu. Blir inte riktigt vän med varken den bruna eller orange till. Kan man köra sommarsuffla nu?
-
Praktiskt när det blir varmt, lite mer luftgenomströmmning gör att det blir bättre luft under suffletten. Jag hade hellre haft en vanlig suffla men jag har ju ingen rosa, har en rosa sommarsuffla dock.Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:45:13 följande:jag är inte så förtjust i sommarsufflorna ... duckar för ev ruttna tomater. gillar inte nätpartierna...
-
Kommer i andra tråden när jag orkat ladda över från kameran då.Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:42:06 följande:bra! hojta om den bruna oxå... vettja!Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 11:38:01 följande:Prus: 28+5
ojoj va tiden går snart är hon bebis här ju! magbild! -
jaa jag förstår att det lätt blir bastu i dem vanliga sufflorna, kanske extra mkt m liggdel på...Asereht skrev 2011-04-14 11:50:00 följande:Praktiskt när det blir varmt, lite mer luftgenomströmmning gör att det blir bättre luft under suffletten. Jag hade hellre haft en vanlig suffla men jag har ju ingen rosa, har en rosa sommarsuffla dock.
ska nog investera i en sommarsuffla tillölanssemestern så inte de andra blir solblekta oxå .. -
Prus: Jag är inte helt kompis med Cameleonchassit, tycker att det blir lite rangligt. Frogchassit (och Geckochassit) är superstabilt och svänger när man svänger, inte en stund efter