-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
okej....Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:53:04 följande:Prus: Jag är inte helt kompis med Cameleonchassit, tycker att det blir lite rangligt. Frogchassit (och Geckochassit) är superstabilt och svänger när man svänger, inte en stund efter
-
En rosa eller orange åkpåse hade blivit pricken över i, varför har jag inga sådana för? Surar.
Den bruna funkar ju men den skulle jag ju ta med till Lindadjo. Den gula blir inte bra alls och alla andra är för tjocka.En fleecepåse skulle varit bra nu, i trevlig färgskala.
Nu har A vaknat så nu ska jag lägga i en växel.
-
Mmmm ätit mat, druckit kaffe ätit choklad praliner och sitter nu i linne ute i solen!
-
ojojoj här pratar ni så fort att jag inte hinner med! Kan ha liiiite med att göra att jag slocknade brevid sonen när han sov förmidag
Nu ska vi se, tänkte inte ha frog-sufflan kvar, enl säljaren är den solblekt (gillar inte heller fodret speciellt mycket)Tänkte däremot sy en suffla i det här tyget jag grävde fram hemma:
Passar ju superfint till min kommande dyna jag tänkt sy till swiften (NÄR ska jag ta mig tid att sy?!), då får swiften snällt låna ut den till frogen:
oops V's hand kom med på bilden.
Ska kika på frogen ikväll (men ni märker ju redan hur det kommer sluta!). Funderar på att köpa en sommarsuffla när jag ändå beställer nya framhjul, vad passar bäst? Offwhite?
-
Har du ingen hemmasydd *hjärnsläpp* sån där engelsk tunn åkpåse?Asereht skrev 2011-04-14 12:07:41 följande:En rosa eller orange åkpåse hade blivit pricken över i, varför har jag inga sådana för? Surar.
Den bruna funkar ju men den skulle jag ju ta med till Lindadjo. Den gula blir inte bra alls och alla andra är för tjocka.En fleecepåse skulle varit bra nu, i trevlig färgskala.
Nu har A vaknat så nu ska jag lägga i en växel. -
AnPa: det blir spännande *NOT* att se om du köper någon vagn idag
Har ni sett den här sidan, jättekul.
www.faktabanken.nu -
Fröken Småland skrev 2011-04-14 10:39:32 följande:Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättre
Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev* -
Jag hade lilleman som snart är 4 i buggan mot mig, eller ja, det har jag fortfarande de fåtal gångerna han får åka.Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 10:47:34 följande:*chockad över Frk S uttalande*
Har varit hos bm idag och allt såg bra ut!
Kavat: Jag har gärna Vemund mot mig så länge som möjligt. Än har han inte börjat protestera heller. Tin vägrade sitta vänd mot mig från 5-6 månader men Vemund har inte ens gjort en antydan om att han vill åka åt andra hållet.Typ när han somnat i bilen och jag har bråttom osv.. Han vet inte ens att den går att vända!
Hemma på grusvägarna åker de dock MT, men det är lite skillnad på landet och grusvägar och bland folk. -
Jag tycker bygeln är i vägen. Jag har den på för att den säkert är bättre påFröken Småland skrev 2011-04-14 11:02:52 följande:På första plats kommer Frog (med Cameleontopp). På andra plats Cameleon eftersom Geckon saknar lyftbygel och är lite omysig med ofodrat tyg osv. Men Geckon har bäst köregenskaper av dem alla. Så det är en win-win-situation helt enkelt
och hindrar lite från för snabba flykter... Men jag gillar den egentligen sådär. Hoppas jag gillar den bättre med blommor på!
-
Svart bas är ju lättmatchat! Svart föresten, är basen svart? Cam? Mörkgrå menar du eller?Riskiflickan skrev 2011-04-14 11:03:32 följande:Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :)