• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 13:03:00 följande:
    Nä har ju inge buggysnuggle heller tyvärr, bara den röda blommiga briofleecen och den passar inte. Ångrar lite att jag sålde den brunbeige briofleecen för denhade funkat. Funderar på om vi klarar oss med filt men det känns omysigt utan dyna och även där har jag lite brist på passande just nu. Måste få sytt någon dag snart men det är ju så mkt annat.

Släpade fram urbanna väskan som jag gillar massor färgmässigt men nu när jag packar över sakerna från gaian så inser jag hur van jag blivit vid den och är inte säker på att jag vill byta. *s* Så det kansek får bli sand/brunt rakt av. Fan vad trist!
    BUGGYSNUGGLE!!!!

Vad är det med mig? Jag tappar viktiga namn och har helskumma prioriteringar (bara behöva en klädsel osv  )

*gråter och känner inte igen mig själv*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 13:16:17 följande:
    Kavat - Sand åkpåse? Hmmm, det skulle ju kunna funka. Lite ljusare och bryter av lite mot det bruna även med brun bas där brun åkpåse blir overkill. Vad vill du ha för den tro, messa mig.

Lindadjo har haft mkt jobb. Messade med henne nyss och det verkar som om hon kommer på lördag med eller utan gubbe var inte bestmt än. Hon undrade om vi kommit någon vart och bestämt något om middag som det pratades om tidigare. Vi är båda intresserade av att umgås lite efter mässbiten under lugnare former, antingen om man går och äter någonstans eller hemma hos. Vi kan väl försöka få ihop något alla vi som vill/kan.
    Jag kan tänka mig att hänga på om vi är i form både jag och lilleman, men oftast är jag ganska trött framåt eftermiddagen och vill nog helst hemåt *gammal*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 13:17:31 följande:
    BUGGYSNUGGLE!!!!

Vad är det med mig? Jag tappar viktiga namn och har helskumma prioriteringar (bara behöva en klädsel osv  )

*gråter och känner inte igen mig själv*
    Skrattande
  • Tant Pruselius

K är och byter däck på bilen, tuva käkar lunch framför nicke lovis knorrar i sittern och jag käkar lunch (snabb makaroner och majs) med er. Sedan i em ska ja på LipFish rea

• AnPa

Tant Prus: vilka fina namn dina tjejer har! :) Haha stadig lunch det där :P Själv sitter jag på balkongen, njuter av solen och surplar kaffe. V ligger inne och sover i vagnen. Kanske blir en sväng till parken här senare, måste för övrigt hitta en bättre gungpark än den i centrum här, hänger alltid en massa fjortisar där som snällt får flytta på sig. Känns lite illa att jag inte gjort det sen vi flyttade hit i somras.

• passau

Jag vill ha bugga grejer!!! Till frog helst... Kavat vilken är den röda liggdelen till? Jag får en en marinblå hel skrud till frogen över...

• AnPa

Nemas ;) Nu står grodan här hemma :) eller delar av den i badkaret och tyget i en hög på golvet. Upptäckte när jag gjorde rent chassit (var rätt skitigt) att förra ägaren smörjt den med någon svart olja (typ cykelolja), hmpf! Allt gick bort iaf och imorgon blir det en omgång med galltvålen på tyget och silikonspray överallt :) Det vita handbandet (var svart på camen) var typ svart. Tog galltvål på det och gnuggade som en dåre, ser nytt ut :D

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11