-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Har inte hört något om Lindadjo!? Undrar om de skulle sova här? Någon annan som vet?Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:13:20 följande:Jag önskar också att alla hade kommit på lördag! Men vi blir nog sex va? Jag, Kavat, Asereht, Passau, Zasata och Lindadjo. Ujujuj, tänk när vi skall gå där i bredd allihopa och babbla
-
Riski? Angel? Kommer inte ni???Fröken Småland skrev 2011-04-14 11:13:20 följande:Jag önskar också att alla hade kommit på lördag! Men vi blir nog sex va? Jag, Kavat, Asereht, Passau, Zasata och Lindadjo. Ujujuj, tänk när vi skall gå där i bredd allihopa och babbla
-
Gillar tyget massor! Har också haft drömmar om en suffla i det.AnPa skrev 2011-04-14 12:16:35 följande:ojojoj här pratar ni så fort att jag inte hinner med! Kan ha liiiite med att göra att jag slocknade brevid sonen när han sov förmidag
Nu ska vi se, tänkte inte ha frog-sufflan kvar, enl säljaren är den solblekt (gillar inte heller fodret speciellt mycket)Tänkte däremot sy en suffla i det här tyget jag grävde fram hemma:
Passar ju superfint till min kommande dyna jag tänkt sy till swiften (NÄR ska jag ta mig tid att sy?!), då får swiften snällt låna ut den till frogen:
oops V's hand kom med på bilden.
Ska kika på frogen ikväll (men ni märker ju redan hur det kommer sluta!). Funderar på att köpa en sommarsuffla när jag ändå beställer nya framhjul, vad passar bäst? Offwhite?
När jag var på Ikea sist kom det ett par i 50 års åldern och gubben pekade på det småmönstrade tyget och sa "kolla pensionärstyget!"
Jag kollade på vagnen och såg att nej, jag har ju ingen sådan suffla, men undrar vad de sagt om de sett den med sådan suflett!?!? -
Jag har en sand över....Asereht skrev 2011-04-14 12:07:41 följande:En rosa eller orange åkpåse hade blivit pricken över i, varför har jag inga sådana för? Surar.
Den bruna funkar ju men den skulle jag ju ta med till Lindadjo. Den gula blir inte bra alls och alla andra är för tjocka.En fleecepåse skulle varit bra nu, i trevlig färgskala.
Nu har A vaknat så nu ska jag lägga i en växel.
Och en röd liggdel prus? -
Okej, nu är jag klar!
-
Kavat: jag ska ha kalas hemma där på lördagen tyvärr... Annars hade jag gärna kommit.
-
Nä har ju inge buggysnuggle heller tyvärr, bara den röda blommiga briofleecen och den passar inte. Ångrar lite att jag sålde den brunbeige briofleecen för denhade funkat. Funderar på om vi klarar oss med filt men det känns omysigt utan dyna och även där har jag lite brist på passande just nu. Måste få sytt någon dag snart men det är ju så mkt annat.Fröken Småland skrev 2011-04-14 12:16:50 följande:Har du ingen hemmasydd *hjärnsläpp* sån där engelsk tunn åkpåse?
Släpade fram urbanna väskan som jag gillar massor färgmässigt men nu när jag packar över sakerna från gaian så inser jag hur van jag blivit vid den och är inte säker på att jag vill byta. *s* Så det kansek får bli sand/brunt rakt av. Fan vad trist! -
Oho kavat- röd liggdel, ib vad du vill ha för den *smyger för att k inte ska se* Jag skulle inte kunna leva utan bygeln då vi har trappa upp till dörren så lyfter vi liggdelen och hemska tanke att inte kunna ha bumperskydd det är ju därför (kanske inte helt sant men välldigt nära...) jag kör bugga
-
Jag har en helröd flecce brio påse, kom hit och låna ase
och drick kaffe m mig !! AnPa - grattis till groda !! *lite avis*
-
Kavat - Sand åkpåse? Hmmm, det skulle ju kunna funka. Lite ljusare och bryter av lite mot det bruna även med brun bas där brun åkpåse blir overkill. Vad vill du ha för den tro, messa mig.
Lindadjo har haft mkt jobb. Messade med henne nyss och det verkar som om hon kommer på lördag med eller utan gubbe var inte bestmt än. Hon undrade om vi kommit någon vart och bestämt något om middag som det pratades om tidigare. Vi är båda intresserade av att umgås lite efter mässbiten under lugnare former, antingen om man går och äter någonstans eller hemma hos. Vi kan väl försöka få ihop något alla vi som vill/kan.