-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Haha, jag skulle just fråga hur det gått för dig AnPa
-
heja !!! Grattis... jag behöver komma över lite autosol för det ska göra mirakel på den vita plasten...AnPa skrev 2011-04-14 21:58:41 följande:Nemas ;) Nu står grodan här hemma :) eller delar av den i badkaret och tyget i en hög på golvet. Upptäckte när jag gjorde rent chassit (var rätt skitigt) att förra ägaren smörjt den med någon svart olja (typ cykelolja), hmpf! Allt gick bort iaf och imorgon blir det en omgång med galltvålen på tyget och silikonspray överallt :) Det vita handbandet (var svart på camen) var typ svart. Tog galltvål på det och gnuggade som en dåre, ser nytt ut :D
Hur tänkte man på bugaboo när man gjorde (fot)bromsen på Bi't vit... jag får panik.. men den putsar jag mest hela tiden nu behöver jag gå över lite på bromsen på cammen... -
Fröken Småland: Du är fin du! :)
-
Tant Prus: tack :) känner mig nöjd faktiskt! Ska bara klicka hem nya framhjul och kanske en sommarsuffla (+nya suflettspännen) från kidz, frågan är bara vilken färg? Hahaha är det mammageno-tipsen som spökar? Autosol är bra för rosten (har lärt mig av henne), svinto gör tydligen så att rosten kan fästa bättre. Man lär sig något nytt varje dag på FL ;)
-
drömmer oxå om nya framhjul men frk s gurun säger att dem blir slitna välldansfort så dem får allt rulla lite till...AnPa skrev 2011-04-14 22:57:10 följande:Tant Prus: tack :) känner mig nöjd faktiskt! Ska bara klicka hem nya framhjul och kanske en sommarsuffla (+nya suflettspännen) från kidz, frågan är bara vilken färg? Hahaha är det mammageno-tipsen som spökar? Autosol är bra för rosten (har lärt mig av henne), svinto gör tydligen så att rosten kan fästa bättre. Man lär sig något nytt varje dag på FL ;)
-
Det har hon så rätt i (som allt annat). Fastnar så mycket smågrus och skit i dem på en gång! Kan tänka mig att de håller bättre i länder utan snö och konstant sandning av gator :)
-
nått för dig, anpa ..
www.familjeliv.se/Annonser/ -
Var inte 1000 för ramen rätt dyrt???
-
Anpa; jag är ev sugen på nya spännen å bågar till sufflan, ska bi samfrakta? Jar mailat å frågat vad d e för bågar men inte fått svar än å jag får inte vagnen förrän nästa vecka...
-
Jo det var väldigt dyrt, en ny går på 1100:-. Suflettbågarna och fästena var också dyra, tror de går på 110:- styck nya.